Friday, June 8

Pre Endorsed Final Result | Sem 4

Assalamualaikum.

Harini adalah hari paling gembira aku dalam sepanjang aku belajar dekat Kolej Poly-Tech MARA, Kuala Lumpur (KPTM KL).

Nak tahu sebab apa?
Kalau nak tahu PICIT SINI dan TEKAN SINI dahulu k!

Sebabnya Pre Endorsed Final Result untuk Semester 4 aku di luar jangkaan aku. Seriously aku rasa macam tak sangka sangat-sangat tengok result aku sem ni. 

Dah lama aku nak capai keputusan yang macam ni walaupun ada satu subject yang tak berapa nak cemerlang but Alhamdulillah aku rasa bersyukur sangat-sangat!

Ini baru Pre Endorsed Final Result so aku harap ada kenaikan sikit bila result betul keluar. Amin~ Aku dah kira aku punya GPA dekat internet. Alhamdulillah dah lama aku mengidam nak rasa dapat "Dean List" aku harap sem ni dapat la merasa ^.^


Aku nak ucap terima kasih banyak-banyak dekat kawan-kawan yang study dengan aku and banyak bantu aku masa exam hari tu, aku tahu result korang semua mesti gempak. Hewhew.

Congrats untuk korang semua okay~

3 comments :

Riswin Zahari said...

Tahniah..
Keep in up.. ^_^

Ana Farhana said...

tahniah ! work hard and effort will show ur future :)

Unknown said...

tahniah, bagus bagus

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com