Monday, December 2

I'm officially engaged.

Assalamualaikum, hi everyone!

Rasanya dah bertahun tak update blog kesayangan ni. Aik Kesayangan ke sampai tinggalkan setahun lebih? Hehehe. Apa khabar, masih ada lagi ke yang ingat aku dekat sini? Kalau ada sila angkat tangan :P (rasa macam tak ada je. HAHA!)

Btw, nak tahun perkembangan terbaru aku? Cewah. Ajet ajet retis pulak aku ni. Kehkeh! Kalau korang tak mau tahu pun aku nak bagitahu juga :P Pada 16 May 2013 yang lepas aku telah pun bergelar tunangan orang. Alhamdulillah!


Perasaan? Mesti lah iolls happy weh! Gila kau jijah tak happy? HAHA. Majlis tunang kami dibuat secara kecil-kecilan aja sebab orang kata tunang ni tak payah heboh-heboh sangat kan. Lain lah majlis nikah or perkahwinan itu memang wajib heboh okay? Kalau boleh satu dunia aku nak bagitahu aku nak kahwin. Hehhe.

Jom aku nak kenalkan dengan tunang aku. Nama penuhnya Herman bin Mahad, simple aja nama dia macam nama aku. Nampak x belum apa-apa dah ada persamaan dengan aku? Sweet kan kan kan? (tolong jangan muntah okay?) Hahaha. Bagilah aku peluang nak jiwang sikit :P Dia orang Sg. Rambai, Melaka. Selain daripada itu, adalah rahsia. Kehkehkeh. Meh nak tanyang sikit tunang kita.


Insya'allah lagi 13 bulan dari sekarang majlis pernikahan kami. Korang rasa lama tak? Tak apa relex. Dulu-dulu orang tunang 2 tahun wat lek wat peace je kan? Lagi pun aku nak sambung study awal tahun ni, so kang kahwin + study mereng kepala otak aku nak handle. Hhhuhu. Okay la sekian sahaja setakat ini. Nanti free aku update lagi okay?

Jaga diri, bye !

5 comments :

Siti Tiha said...

wah...tahniah sis.. ^^ moga berkekalan ke jinjang pelamin.. amin..

Unknown said...

tq dear :D

ezyra taharin said...

tahniah ye..bila pulak la turn sye haha..gtal betul..
done klik churp2

ct kektus said...

tahniah dear. ;)

dah lama tak dengar cerita kan. hihii

ezy.fia said...

tahniah eyfa! snyp2 je dh tunang.. hihikk

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com