Tuesday, December 27

Tahun baru, azam baru.

Assalamualaikum.

Fuhh! Lama sungguh tak onlinekan diri. Hikhik. Tak lama lagi dah nak masuk tahun baru kan? Macam mana dengan azam korang tahun ni? Tercapai ataupun berhenti separuh jalan aje? Hihi.

Bila tahun baru dah dekat masing-masing sebuk kan diri nak pasang azam baru. Macam-macam azam dia pasang. Nanti penuhlah new feed di blog mahupun facebook pasal azam masing-masing kan. Amboi hebat kau nyah! Macam-macam azam kau tanam.



Last-last habuk pun tak ada. Azam tahun lepas punya tahun lepas punya tahun lepas punya azam pun kau belum buat inikan nak pasang azam baru. HAHA. Selalunya semangat awal aje. Last-last berkulat di makan masa. Hahahaha! ^.^

Aku cakap orang, aku pun sama je sebenarnya. HAHA. KBAI~

5 comments :

sarah mohamad said...

Apa azam baru? :D

Azzah said...

tak ada azam baru..sambung azam tahun lepas

SoLy SoLicious said...

azam baru belum pikir lg....haha

Abg Stalker said...

owh termasuk la abg.sbb tu malas nk list azam baru.sbb tahu..x bt pun >..<

cik violet said...

hehe..semangat ler tunaikan azam baru :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com