Saturday, August 25

Beraya di Shah Alam bersama rakan

Assalamualaikum.

Dah beberapa hari duduk rumah akhirnya kelmarin berjalan juga aku beraya di Shah Alam rumah kawan aku. Rasa seronok ヽ(´ー`)人(´∇`)人(`Д´)ノ bukan main bila dapat berjalan kan, dah macam monyet dapat pisang dah perangai aku. Ni lah akibatnya bila dah 24/7 terperap di rumah kan (>‿◠)✌


Ni lah budak yang rajin ajak aku keluar berjalan. Kalau tak naik motor, naik kereta. Hewheww (◡‿◡✿) Epul dan Zam sekarang dah jadi orang-orang yang rapat dengan aku. Yang atas ni namanya epul. Dan di bawah ni pulak Zam. Opss~ Bukan kat sini bermaksud scandal or apa-apa eh, kami just kawan aje ≧◡≦


Lepas beraya di Shah Alam, kami merendek jap dekat IOI Mall. Actually ini kali ke dua aku jejak ke IOI Mall ni. First time pergi sini dulu itu pun kekasih gelap gelita aku yang bawa (─‿‿─)  HAHA. Okay sambung cerita, kononnya nak pergi situ nak tengok wayang, main bowling and karoke. Last-last hampeh semua benda yang di rancang tak jadi  (╥﹏╥)

Last-last kami lepak mamak aje. Lepas tu dorang hantar aku balik tapi kira okay la keluar lah juga aku tengok dunia yang indah sangat-sangat ni dari terperap dekat rumah duk belai lemak kan. Huhu. Itu jelah ceritanya kat sini.

Terima kasih sebab sudi baca! (っ◕‿◕)っ ♥

No comments :

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com