Sunday, August 26

Wanita Malaysia Paling Ramai Curang - KOSMO

Assalamualaikum.

"...Wanita Malaysia Paling Ramai Curang..." (╥﹏╥) Aku terbaca wallpost pasal ni dari facebook Oh! Media baru je sebentar tadi. Baru sangat lah kira nya. Tak tahu pula paper berapa haribulan punya. Baca tajuk je aku dah menyirap rap rap sampaikan 8 gelas air sirap aku teguk! Blurppp~ ⊙﹏⊙


Siapa setuju dengan apa yang paper Kosmo kata ni? Siapa sokong? Cuba datang sini tunjuk muka sikit! Aku nak tengok! ヽ(`Д´)ノ Kahkahkah! Ntah dari sumber mana lah agaknya dia dapat ni? Fakta mana dia dapat? Dia survey ke apa setiap pasangan dekat Malaysia ni?

Tapi aku pelik. Kosmo ni ada racist sikit lah. Kata PEREMPUAN MALAYSIA kenapa mesti tunjuk perempuan melayu? pakai baju kurung pula tu? Malaysia kan ada banyak kaum? Cina. Melayu. India. Kata 1Malaysia? Kenapa mesti melayu? Walaupun gambar hiasan. Racist ni! Jahanam betul! Boikot kang!!!~

Kalau lah kosmo kata "...Wanita Malaysia Paling Ramai Curang..." aku pula kata "...Lelaki Malaysia Paling Ramai Kikis Duit Perempuan..." Bhahahaharuddin! 

Kan kan kan? (づ。◕‿‿◕。)づ Ini memang fakta sebab tu dalam Islam pun ada sebut pilih perempuan kerana hartanya tapi masalahnya ungkapan tu dah di salah erti. Pilih kami kerana harta supaya kami boleh membantu kamu kelak. Bukan untuk menanggung hidup kamu! @(ᵕ.ᵕ)@

Okay back to our topic. Actually pada pendapat aku lelaki dengan perempuan sama aja sekarang. Bergantung kepada diri masing-masing juga. Kalau dah gatal tu, gatal juga kan. Tak kisah la lelaki atau perempuan. SAMA SAHAJA! (゚ヮ゚)

Enough said! {◕ ◡ ◕}

8 comments :

#thelagidanlagi said...

bagi gua , fakta ni betoii :P

Rosalia said...

aahhla knp pmpn melayu yg dijdkn gmbr hiasan? letak kartoon kan boleh. haih

Mr.Kay said...

pempuan malaysia mmg byk yg curang,sbb ape diorang mrh bile cerita ni trsebar? sbb mmg betul pun diorang curang..kalau x mesti diorang ignore je cerita busuk cmni.

Anonymous said...

memang betul pun, hahaha lelaki kalau curang, act senyap-senyap macam cerita madu tiga tu, girls ?? duk canang merata-rata aku pasang 2,3 laki,(bf aku sorang kat perak, sorang kat n9)- true story

~AiMi SyAhiRAh~ said...

Tak kira lelaki atau perempuan, kalau masing-masing setia, insyaAllah tiada yg berlaku curang.:) Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

maszull said...

assalamualaikum eyfa....mcm2 skg kan perempuan pun dah makin ramai skg ni...:)

ct kektus said...

yezzzaa. dua2 sama je eyfa. kalau betul dia nak setia, tak adanya curang2 ni. :)

Anonymous said...

<<<< setiaaaa baq angggg.
mih3..
:P

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com