Saturday, August 25

Nur Feetri di Utusan Malaysia

Assalamualaikum.

Dulu kecoh dekat facebook pasal video NurFeetri buat gaya yang mengerikan dan menggelikan (orang kata bukan aku kata) sekarang pula kecoh dekat Utusan Malaysia pula. Alamak! Rasa macam Utusan Malaysia ni dah tak ada modal nak buat cerita ke?  ͼ(ݓ_ݓ)ͽ 


…and i get 5 days of MC, ohh my god…!!” Ya aku akui aku tengok pun aku rasa macam nak hantuk kepala aku sendiri kat dinding tapi tak boleh juga nak salahkan budak ni pasal dah kata Laman Social lantak pi lah dia nak upload video macam mana pun. Asalkan jangan video lucah dah lah kan. ^ω^ 'ω' OωO <ω< >ω> XωX 0ω0


Sekarang ni dah bebudak sini dengan Singapore berperang  m(><)m  Aku pun tak tahu la Utusan ni, banyak lagi benda dia boleh borak pasal budak ni juga dia nak siarkan. Suka nau nak aibkan orang. Utusan! Utusan! Bikin kepoh lah! (ノಠ益ಠ)ノ 

13 comments :

Amanina said...

Lama tak singgah sini. haihh, saya tak tengok video ni. haha. seram ahh, baca apa yg orang tweet je. Kecoh nauuu ^^

Hanaeyo said...

salam ^^ untung Feetri msuk paper , video sangat menyeramkan oke haha :p

Nur Syamimi said...

Singgah sini :) Jom join sekali

http://preciouselove.blogspot.com/2012/08/partner-giveaway-by-fiqah-dan-ieyla.html

http://preciouselove.blogspot.com/2012/08/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html

Ym.Bundle said...

hahaha.masuk paper la plak..utusan takda modal betul..

Ym.Bundle said...

hahaha.masuk paper la plak..utusan takda modal betul..

Anonymous said...

Bodohnya utusan ni. Buat malu negara je

✿ Fiena Saffaruan ✿ said...

ngeri ke ? :3

#thelagidanlagi said...

bagi aku stimm jerr

Unknown said...

Apa bendanya xde apa pun. Apa yg org nak tgk sgt tu? Tak faham tak faham

Unknown said...

Apa bendanya xde apa pun. Apa yg org nak tgk sgt tu? Tak faham tak faham

Flower Detox Tea said...

utusan memang ntah pape...ak paling benci paper tu..

Anonymous said...

Sorry to say because saya pun tak tahu menahu sangat all about this budak. Maybe Utusan takda modal nak keluarkan article macam ni, but there must be a reason why they print it out. -TY

Puan Yaanie said...

pengajaran buat FEETRI actually.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com