Wednesday, September 12

Majlis Anugerah Dekan KPTM, Megaview Banquet Deck KL Tower

Assalamualaikum.

Semalam 10 September, 2012 Kolej Poly-Tech Mara telah mengadakan Majlis Anugerah Dekan di Megaview Banquet Deck, Menara Kuala Lumpur.

Actually pada permulaannya aku bercadang tak mau turut serta tapi fikir balik aku dah nak habus sem so, bila masa lagi aku nak ambil pengalaman macam ni lagi kan? So aku pun menghadirkan diri dengan berjubah biru kepunyaan emak aku sebab jubah aku beli sebelum raya hari tu dah gedabak besar. Huhu.


Amboi bukan main seronok aku dapat naik pentas, rasa macam nak naik lagi aje. Kena belajar sungguh-sungguh lagi sem ni baru boleh naik pentas lagi sem depan. HAHA. Aku tak banyak sangat ambil gambar. Ada lah dua tiga empat lima enam keping. Hikhiks.


Haziq Hamid // EA


EA // Hayati Bahudor // Madam Azwana Abd Rahman // Nurfadzlina Fadzlin // Raihatul Jannah


Atirah // Puty Nur Liyana Amira // Rina // EA // Nurul Ain



Nurfadzlina Fadzlin // Raihatul Jannah // Shahrul Nizam // EA


Human Resources Management Dean list's, KPTM KL

Ini ajelah gambar yang ada dalam bekalan aku. Nanti ada masa aku nak print out semua gambar-gambar ni. Lepas ni dah tak ada lagi macam ni. Kalau ada pun tak sama macam yang ini kan. Hehe.

Btw, tahniah pada semua kawan-kawan aku yang berjaya merembat dua anugerah. Semua ketemu lagi :D

6 comments :

Unknown said...

wow dekan
superb

Mohamad Fathi said...

wah.. tahniah2! moga sem akan datang dapat lagi! ^_^

ct kektus said...

ehem2. tahniah eyfa. mmg rugilah kalau eyfa tak p majlis cmni. bukan selalu ada kan. ;D

Anum said...

wah seronoknya

Ayu Imani said...

tahniah eyfa :)

Unknown said...

wahh kawan baik aku dekan.. tahniah sayang :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com