Wednesday, September 19

Party Sampai Pagi with friends.


Assalamualaikum.

Semalam habis sahaja dari Zumba aku pun follow lah kawan-kawan aku pergi melepak. Actually tak lah melepak sangat pun. Keluar sebab nak sambut birthday kawan aku punya kawan, Sya namanya tapi dah kira kawan aku lah sekarang kan sebab dah banyak kali lepak bersama. Hihi.

Kami tak rancang sebenarnya nak beli kek bagai sebab memula nak pergi belanja dia karoke aje sambut birthday dia kat situ lepas tu pergi makan-makan then entah macam mana tertimbul pula idea nak beli kek. Padahal yang bawa pergi beli kek birthday girl nya. HAHA. Sakai x?

Tapi kita orang kelentong dia kata nak beli barang. Padahal pergi beli kek. Acah-acah aje berlakon depan dia. Masuk masuk kerata dia tak perasan pun kami bawa masuk kek. Hehe. Kek tu kek ala kadar je sebab time tu dah pukul 10 malam nak singgah kedai mana-mana memang kebanyakkan dah tutup. Kami tibai aje kek apa yang ada. Tapi sedap juga rasanya.

Selebihnya biar lah gambar yang mencarita kan segalanya. Bak kata Yuna, setiap gambar ada lagu. Ini aku nak tukar versi aku pulak. Setiap gambar ada cerita. Hikhiks.


HAPPY BIRTHDAY TO SYA, HAPPY BIRTHDAY TO SYA, HAPPY BIRTHDAY TO SYAAA,
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUU :*







Thanks for reading, ahaks. Hik hik hiks hmmm byeee byyeee hmm...byeeee *duck face* hmm byee... HAHAHAHAHAHA~ Tolong jangan tumbuk muka aku =P~

8 comments :

Momo said...

meriah la...best...:)

Anum said...

meriahnya

Adam Haiqal said...

party girls eh?tapi version bertudung lah :D

maszull said...

assalamualaikum eyfa...meriah nyer..:)

Unknown said...

hepinyeeeeee bufday!

Unknown said...

hahaha meriah noks korang sambut birthday..

derrick229 said...

blog saya http://filemtempatanterbaik.blogspot.com

Mohd Sazli Cikgu Autocad said...

wahhh best celebrate besday meriah cmntu..;)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com