Tuesday, June 12

Cuba buat ni bila tersangkut dalam traffic jam!

Assalamualaikum.

Traffic jam. Siapa yang suka tersangkut or stuck dekat jalan raya? Selalunya jalan akan jam bila waktu pagi dan petang ketika orang pergi dan balik kerja.

Jam memang susah nak dielakkan. Mustahil nak elak! Lain lah kalau kereta korang ada sayap boleh terbang kan? HAHA.


Apa yang selalunya korang akan buat jika stuck dekat traffic jam?

Baca surat paper? Facebook? Twitter? Tumblr? Blogging? Makan? Dengar radio? On call? HAHA. Sekarang ni ada cara baru untuk hilangkan bosan bila tersangkut dekat traffic jam.  Nak tahu? Jeng Jeng Jengggggg~

CLICK THIS LINK FOR DETAIL ---> http://t.co/XCbhOfc

9 comments :

Nyamuk Terbang said...

tidur kejap ok x kalau traffic jem

zulhilmi tempoyak said...

x penah stuck lg sjk guna moto ni..hahaha

Ahmad Haziq Azlan said...

jerit pekik-pekik

Ayu Iman said...

slalu sesak cmni tdoq jela dlm keta..

Nyue said...

dgr lagu je la..ehhehe

fizafantagirO said...

sy berfb je :p

faridah nazurah said...

aku benci jam..

fadh leyanie said...

mengelamun time jam..

syakey said...

jarang bertemu dengan kesesakan lalulintas. kalau ada pon sat sangat tak sempat buat benda-benda smpingan :D

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com