Saturday, June 9

Jana pendapatan melalui social network.

Assalamualaikum.


CHURPCHURP

Nak dapat macam ni juga? Boleh aje tapi kena lah rajin. 
Bak kata orang, ada usaha ada lah hasilnya.
Ini peluang untuk mereka yang rajin berusaha sahaja.
Kalau malas, korang yang rugi.



SAYS.MY

Duit tak akan dapat dari langit. Kita sendiri yang kena cari.
Selalu online kan? Baik online sambil buat duit.
Dapat juga tambah duit poket.
Berminat?


Sambil menyelam minum air, nak mintak jasa baik kawan-kawan semua untuk KLIK SINI, PICIT SINI dan TEKAN SINI. Sebarang pertanyaan, boleh drop comment okay. Kalau tak tahu bertanya, nanti sesat jalan pula ~

7 comments :

Nyamuk Terbang said...

kiter pn dh join tpi xleh nk cash out lg hehe

Unknown said...

Banyaknya. hee. Saya tak pernah cash out langsung :)

ezy.xixii said...

xprnh cash out lg..
bhahaha

ct kektus said...

dari dulu sampai sekarang, churp2 kite tak pernah nya aktif. heuheuheu :D

ct kektus said...

dari dulu sampai sekarang, churp2 kite tak pernah nya aktif. heuheuheu :D

::CIK LYNN:: said...

rezeki3!!

syakirahmn said...

nuffnag pon takda, apatah lagi churp2. T__T

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com