Friday, June 29

Persediaan mental untuk kurus | HERBALIFE

Assalamualaikum.

Nak cantik nak kurus nak sihat tapi taknak usaha. Susah jugak. Ada duit tapi sayang. Ada semangat tapi malas. Fikirkan lah. Apa lagi cara yang ada? takkan tiap-tiap hari simpan azam je? bertindak lah sebelum terlambat. Sampai masa umur dah lanjut, ada diabetic ada serangan jantung dan dan tu la pi cari ubat bagai..


Anda tau berapa kos untuk pembedahan jantung? sedangkan pembedahan kecil macam apendiks pun dah makan kos RM11K. Saya bukanlah doktor, bukanlah dietitian cuma saya nak kongsi nak membantu anda semua jadi rakyat Malaysia yang sihat :))

Persediaan mental untuk kurus

1) Sudahkah anda memikir dengan teliti mengapa anda mahu mengurang berat badan? Keazaman dan kekuatan minda sangat perlu kerana tanpa keazaman yang kukuh anda tidak mungkin mampu menghadapi cabaran yang hebat sewaktu menjalani proses menurunkan berat badan.

2) Adakah anda ingin mengurangkan berat badan untuk diri sendiri atau untuk orang lain? Mereka yang mahu kurus atas desakan naluri sendiri lebih berjaya pada amnya.

3) Adakah anda bersedia untuk memberi tumpuan dan kesungguhan menukar tabiat, jenis makanan dan aktiviti anda bagi menjayakan rancangan pengurangan berat badan? 

Jawapan ya kepada soalan-soalan di atas memberi erti anda bersedia untuk memasuki era baru dalam hidup anda. Semestinya hadiah yang menunggu anda sangat besar ertinya dalam kehidupan anda dan keluarga.


For your info, saya dah dapat turunkan 3kg dalam masa kurang dari 2 minggu! Nak tahu bagaimana? ASK ME HOW! Pm me on facebook.

14 comments :

Ezy Chiaki said...

troskan berusaha!!!

siti kektus said...

wewitt. cayalah eyfa. keep it up. masa raya nanti, dapatlah berat berat yg di idamkan. :D

~emi~ said...

Akak sy pun guna herbalife jugak. pernah try tp x sedap. teh dia tawar x sedap. milkshake dia pun..

maszull said...

assalamualaikum eyfa...semoga akan berjayadgn matlamat yg diimpikan...:)

kura said...

3kg dlm masa 2minggu? pehh :0

*zafirah* said...

lawak baca tajuk akhbar tu.Hihi
http://xiexiepinky.blogspot.com/2012/06/perempuan-dan-adab-adalah-sebati.html

herbalife malaysia said...

Hi. Herbalife memang efektif dan i dah lost 13kg dlm masa 3 bulan.

ct kamaliah said...

ramai yg cakap herbalife tu bgus tok kurus. nie yg buat kita asa cam nak cuba jer..:D

Asyiqin Haulisah said...

wow cepatnya. herbalife ramai dah berjaya dgnnya. :)

maszull said...

assalamualaikum eyfa....menarik info ini...:)

p/s eyfa mama mohon maaf alamat eyfa ilang la...boleh x hantarkan sekali lg alamat eyfa di fb mama...mama nak hantar hadiahnya dah x tahu alamat...:)

mekacih yer sori menyusahkn je...:)

Nur Aischa said...

wahh tahniah buat akak :D aisyah pun dlm proses nak turunkan berat bedan ni..

Amanina said...

3kg dlm masa kurang dr 2 weeks? Tahniah kak eyfaaaa :)

faridah nazurah said...

good luck babe..

ain dzaya said...

ada tak ubat nak naian berat badan..hihihi

CREATIVE, ARTISTIK, GEORGEOUS, ADORABLE, FASHINABLE,OWESOME clik sini : Konspirasi Blogger Kreative 2012
Jiwa daku sedang berperang

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com