Friday, April 27

Bapa kepada Nadia AF6 meninggal dunia.

Assalamualaikum



Aku dapat berita ni tadi petang daripada ayah aku yang ayah Nadia AF6 telah meninggal dunia pada malam jumaat dalam pukul 12 tengah malam. Aku pun rasa macam terkejut juga sebab arwah aku tengok sihat sejahtera aje sebelum ni bila dia ada datang Medan Selera Setiawangsa tu. Tapi tak sangka pula kan. Semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman. 

Al-Fatihah.

Untuk Maklumat lanjut sila ke www.murai.com.my

3 comments :

Amanina said...

Innalillah.

semoga roh ditempatkan dlm kalangan orang soleh.

faridah nazurah said...

al-fatihah..

semoga arwah ditempatkan dikalangan org beriman

kura said...

ummul kitab al-fatihah :0

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com