Saturday, April 28

Faizal Tahir Vs. Cliff Omar

Assalamualaikum.


Tadi tengok Mania Astro tetiba aku rasa aku jatuh cinta dengan Cliff Omar (Projek Pistol) ! Waduh waduh! Gimana sih? Huhu. Aku memang pantang kalau tengok lelaki rambut panjang ni. Hati aku berdebar-debar bila tengok lelaki rambut panjang ni. HAHA.


Alamak sorry Faizal Tahir aku tercurang kejap! Maaf ya! HAHA. Aku tetap sukakan kau F.T no worries okay. Cliff Omar ni spare part aje. Cewahhh! Hewhewww. Cliff Omar ni dah kahwin ke belum eh? Aku tengok sebelum ni tak lah handsome mana. Tapi tetiba tadi aku tengok terhandsome pulak. HAHA.


Faizal Tahir Vs. Cliff Omar ? Dua-dua aku suka. Hewheww. Korang suka siapa? ke tak suka dua-dua? HAHA.

4 comments :

faridah nazurah said...

aku ni lain sikit.. rimas tengok laki rambut panjang. haha

faridah nazurah said...

ehh ehh lupe nak cakap aku lagi suka laki yg rambut ala ala sarang tebuan mcm redfoo LMFAO..

kura said...

sy suka dua dua <3 <3
hahaha

Azzah said...

sis suka yg rambut botak ala2 army..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com