Friday, January 6

Tutorial Register Churpchurp

Assalamualaikum.

Daftar Churpchurp adalah perkara yang mudah, tapi ada juga yang masih tidak tahu macam mana nak register Churpchurp yang sangat best ni. Okay okay, selalu aku promote aje Churpchurp ni. Kali ni aku akan ajar macam mana nak register Churpchurp ni bagi mereka yang masih belum berdaftar. Ecehh. Ayat cannot go betul! ^^

First of all, korang mestilah kena ada account Facebook ataupun Twitter. Paling tidak pun Facebook lah kan. Kalau masih belum ada account Twitter aku nasihatkan supaya korang cepat-cepat sign up Twitter, bukan apa nanti lagi senang korang nak buat duit dengan Churpchurp ni.

Langkah 1 : Click dekat di sini dahulu untuk mendaftar kali pertama. Bila dah click nanti akan keluar seperti gambar rajah di bawah ini.


Langkah 2 :  Ada dua (2) cara untuk sign up. First dengan menggunakan account Facebook and second dengan menggunakan Twitter. Sila pilih mana yang berkenan okay. Aku selalu pilih Twitter!



Langkah 3 : Selesai sahaja bahagian sign up dekat atas ni, nanti akan korang semua akan jumpa STEP 1 > STEP 2 > STEP 3. Korang tak perlu risau just isikan aje apa yang Churpchurp minta.

Langkah 4 : Untuk setup korang just isi kan juga maklumat yang Churpchurp minta. Pastikan korang isikan maklumat yang betul. Terutama sekali nama penuh dan alamat kerana bila nak cashout nanti senang untuk pihak Churpchurp buat bayaran pada kita.

Langkah 5 : Semuanya telah korang isi maknanya selasai lah sesi mendaftar. Well done! Sekarang korang dah boleh mula buat duit dengan Churpchurp! <3

Senang aja kan? Sekarang korang dah boleh buat duit pelan-pelan. For more information pasal Churpchurp TENGOK SINI ! dan kalau nak tahu apa bezanya Churpchurp dan Says.My boleh CLICK SINI YA ! Oh ya lupa, kalau tak tahu macam mana nak buat duit dengan Churpchurp boleh juga rujuk pada TUTORIAL DI SINI. Semoga berjaya!

KBAI~

7 comments :

ezy.fia said...

dh setaon reg churp2..
tp baru dpt 50hengget..
sedih2.. hihikk

abgDude a.k.a kai said...

nice toturial...
da lame reg chrup2 nie..
tapi kurang aktip la plak...
hehehehe...

=New Entri====
http://kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/thursday-movie-marathon.html

J.Syazwana said...

pernah daftar tapi macam dah lupa password. hahaha. lagipon tak reti guna twitter :((

Khairul's Mahamad said...

nice .. churp2 . . tp earning sy xnek2 ..

azlina_ina said...

saya dah lupa pasword utk churp churp..macam mNa ye?

ina said...

pasword churp churp dah lupa. mcm mn yea? nk tgk earn naikk tak

ina said...

pasword churp churp dah lupa. mcm mn yea? nk tgk earn naikk tak

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com