Tuesday, April 26

Blog sedang dinaik taraf


Ceh ! Sebenarnya bukan nak naik taraf. Konon-konon aje naik taraf. HAHA. Btw, sebenarnya saya akan remove beberapa entry. Eh bukan beberapa. Hampir semua akan saya remove. SORRY followers. Sekarang ni terlampau banyak stalker kat blog saya ni. (CEH ! BAJET-BAJET ARTIS PULAK! haha) Keadaan semakin tak terkawal kerana language yang saya gunakan agak kesat dalam entry-entry sebelum ni, ini membuatkan ramai yang terasa. So, after this saya akan lebih berhati-hati nak posts something. Sekian terima kasih :) Kesulitan dan salah faham amat dikesali.

Btw, korang boleh follow saya dekat TUMBLR, TWITTER and any questions korang boleh drop kat FORMSPRING saya =)



Jaga diri. BYE ~

2 comments :

Mr.Superman said...

stalkers?


abg le tu..==' x ske xpe..

Mr.Superman said...

:D eyfa,ada sorok entry2 panas ke?keluar kn je la..haha

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com