Saturday, April 30

Sedihnya, cincin HILANGGG!

Selamat Pagi :(

Hari ni pagi-pagi lagi dah sedih sebab cincin eyfa hilangggg. Huhuhu. Memang lah bukan cincin emas mcm cincin Cik Kiah sebelah umah eyfa tuuu. Tapi tapi.....cincin ni ex boyfriend eyfa yang kasi masa dulu-dulu. Entah macam mana boleh hilang ntah. Jari ni dah kurus ke sampai cincin tak ada boleh tak perasan ? Wuuuuuuu -____- Eyfa sedih bukan sebab cinicn tu ex yang bagi. Sedih sebab jari dah tak comel sebab tak ada cincin. HAHAHA!

Nampak tak cincin kat jari tu?
Korang nampak tak cincin yang eyfa pakai kat gambar atas ni? Cincin tu lah yang hilanggggg ! Eeeee aii...Mana lah hilangnye? Ada siapa-siapa nampak tak cincin tu ? HAHAHA. Sob sob ! Nak beli baru memang harapan lah nak beli. Takpe kejap lagi cari balik. Kot-kot boleh jumpa ke kan ! :(

2 comments :

Abang Stalker said...

alolo...comel gle kot. :D


hahahah..;)) semangat!comel la eyfa.

Gua Tertidur said...

hahaha..then jumpe ke tak skang nih?

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com