Thursday, April 28

Jom lah tanya saya kat Formspring !

Formspring
Hai. Hari ni je dah 3x eyfa hai kat korang kan ? HAHA. Bosannya duduk rumah. Check Facebook tak ada orang nak borak, check twitter lagi lah tak ada orang nak borak. Bukak formspring pun tak ada orang nak main soal jawab dengan eyfa. Eeee aii. Sadisnya hidup sayaaaa ! HAHAHAHA. Eeee. Bosannya. Korang ni jom lah main tanya-tanya ! Cepat lah ! Paksa ni ! grrrr !! Huhuhu

Selalunya banyak spam kat formspring ni. Ada aje budak-budak yang tanya soalan yang entah apa-apa. Tapi bila dah tak ada orang nak spam pun bosan gak. Bila ada orang spam mengamuk pulak nak menjawab spam-spam tu. Hahaha. 

3027 Responses
Haaaa. itu yang sampai 3027 soalan yang eyfa jawab tu kebanyakkan semua spam. Tu yang belambak tu. Yang duk cari gaduh pun ada kat formspring tu. Eeee ai. Orang formspring tu untuk tempat tanya-tanya apa yang patut, ni nak cari gaduh pula. Annoying sungguh -.-"

Kalau korang nak tanya apa-apa boleh drop kat kotak belah kanan tu. Dah sediakan dah. Just taip apa korang nak tanya then send. Senang kan ? huhu. Yang ada Formspring boleh follow eyfa jugak kat http://www.formspring.me/EYFAalias =)

Thanks for reading.
Jaga diri. BYE =]

3 comments :

hamzah ian said...

aku da tak jwb dah.. main spam je semua.. arghh

Unknown said...

ahahhahaa. dh takde spam bosan plak . hehee

Mr.Superman said...

da lpe paswrd =='

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com