Sunday, March 4

3 Jumaat Terakhir

Assalamualaikum.

Malam semalam siapa tengok cerekarama dekat TV3? Tajuk cerekarama tu 3 Jumaat Terakhir. Masa aku tengok iklan kelmarin, rasa macam cerita ni mesti gempak gila. Sebab aku suka cerita melayu DRAMA. Kalau filem tu kureng sikit kot.




Aku harapkan cerita ni dapat buat air mata aku mengalir tapi sayang, seribu kali sayang. Aku tengok, mulut aku asik duk complain aje cerita tu. Aku punya lah semangat nak tengok drama tu sampai sanggup tangguh nak study untuk mid-term, last-last ceritanya hampeh.

Grrrr~ Sabar ajelah!

Cerita tu macam tak logik pun ada, kalau dah nampak orang tua jatuh tersungkur kena tolak, dengan minuman habis tumpah. Logik ke kau hanya perhatikan aje orang tua tu dari jauh? Kalau aku kat tempat ustaz tu aku dah lama berlari tolong orang tua tu berdiri. 

Ni tidak, kau biar aje orang tua tu, lepas tu orang tua tu kena maki kau tengok aje. Anak dia da habis maki, baru kau menyampuk cakap itu tak elok ini tak elok. Lepas tu dah kena halau terus blah, at least usaha lah tolong orang tua tu dari kena maki dengan anak dia. Ni kau biar orang tua tu kena maki sampai dia tersungkur lagi sekali sebab lari kejar anak dia.

Baru kau nak hulur bantuan. Macam tak logik. Kalau ikutkan banyak lagi aku nak complain pasal cerita ni, tapi karang aku takut korang tak larat aje nak dengar. HAHA.

Okay. Sambung study balik. Bye~

13 comments :

Amanina said...

hehe, tak tengok pun citer ni semalam.. huh, nasib baik tak tgk. buang masa je.. haha ^^

[sutera kasih] said...

terkedu tgk penutup crita ni..hoho

Unknown said...

@Nurul Amanina

tak sempat tgok jugak ..haha

Rosalia said...

nama pun cerita tp the truth is ia pnh berlaku.

Shiema Sufian said...

tajuk gempak, ingatkan best =='

Mr.Superman said...

sebaik x tgk tv.klu x mst bengang tgk cte pengakhiran dan jln cte yg ntah apa2.

kay_are said...

kakak pun yang semangat nak tengok last2 tengok susuk amanda.. memang kecewa r cite 3 jumaat tu..

dya nasir said...

dya tak tengok sampai habis punpun..huhu..tengok sikit je..

Unknown said...

haha aku kadang2 malas nak tgok cerita melayu sbb cerita melayu ni banyak yang tak logik dan ntah hape2

::CIK LYNN:: said...

ya eh...cik lynn pn xtgk lg...

AmySyahiera Malik said...

tak rugi la amy tak tengok ,
hehe :D

cik ika said...

lg sadis ta dpt tgk..

ManissRita said...

salam eyfa..

eh apa ending nya..akak pon terlepas jugak ni..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com