Sunday, March 11

My Bestfriend Wedding

Assalamualaikum.


Alhamdulillah, akhirnya kelmarin selamat sudah kawan baik aku (Ayu Mohd) bergelar Isteri. Hehe. Orang lain  yang kahwin aku pula yang excited melebih kan. Huhu. 

Maaf la kawan-kawan, sejak kebelakangan ni aku agak busy sikit. Lepas habis exam aje, jumaat malam sabtu tu dah pergi rumah kawan aku, majlis pernikahannya. So, balik pun tengah malam. Semalam pulak busy majlis perkahwinan dia pulak.


Aku punya bajet-bajet busy mengalahkan tuan rumah. HAHA. Dah selesai majlis, teman pengantin baru ni pergi photoshoot pulak. Habis berlengas badan aku dengan peluh-peluh. Semalam pun balik dah nak dekat tengah malam.

Hari ni pulak gerai abah aku ada orang order soto. So, aku kena tolong menolong apa yang patut. Sampai ke petang pulak tu. Ni aku balik kejap curi tulang. Hehehe. Nanti aku dah free aku blogwalking ke blog korang ya sayang-sayangku? hehe =D

Jaga diri. Jangan mati.

KBAI~

8 comments :

Shiema Sufian said...

sokaaaay awak, if free join la segen shiema before 11malam ni (:

Unknown said...

eyfa bila nak kawen plak

AmySyahiera Malik said...

wahh ! jadual padat ye sys ?
hehe

nurpiska said...

cik efa jadi pengapit?

Unknown said...

fuhh sodap gile soto.. kempunan lak

Azzah said...

tuan belog bila nak kawen plak?

dya nasir said...

kamu bila lagi?hehe

Fuzzy said...

fuhh..
baca pun dah rasa penat..
haha! :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com