Monday, March 19

Cuti dah habis weh!

Assalamualaikum.

Harini tamatlah sudah cuti mid sem aku. Arghh! Rasa macam malas sangat-sangat nak pergi class pagi-pagi buta. Rasanya setan tu banyak betul yang menghasut supaya sambung tidur balik. HAHA.

Aku bukan apa, dah habis cuti naik sem ni mesti lah result exam mid-term akan dapat dapat dalam minggu ni or minggu depan. Cuaknya rasa hati ni.


Tapi tapi.....tadi aku dah dapat resut mid-term bagi subject law. Aku rasa macam cuak semacam aje, sebab aku tak boleh buat sangat paper tu. Tapi alhamdulillah resultnya hampir nak dapat full mark. Aku rasa macam happy sangat-sangat. Tak sia-sia aku usaha, berdoa supaya aku dapat perform masa jawab exam hari tu.

Aku harap lain-lain subject pun resultnya okay macam subject law ni. Amin~ 

2 comments :

abgDude a.k.a kai said...

selamat naik dari cuti!

Shiema Sufian said...

congrates awak. msemoga cita cita awak untuk score subject lain itu tercapai (:

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com