Saturday, March 3

Study sampai pening kepala.

Assalamualaikum.


Korang semua tahu kan next week aku dah start Mid-Term. Selalunya waktu sekarang ni aku masih berlengah-lengah untuk membaca dan menghafal tapi di sebabkan tetiba pulak sem ni exam satu hari ada dua paper.

Fuhhhh~ 

Aku terus jadi menggelabah. Lagi menggelabah bila aku call and message kawan-kawan kolej aku, dorang semuanya dah mula study. Aku? Apa lagi, mula lah datang gelabah beruk aku tu. Panas bontot di buatnya. Tak senang duduk! -.-"



Dah la notes semuanya tebal-tebal! Tebalnya buku tu mengalahkan lemak aku. Ciss! Tengok buku tu aje aku stress. Itu belum aku bukak lagi, terus jemm kepala otak aku ni haaa.

Tapi aku ada cuba juga baca sikit-sikit and buat notes. Alangkah malangnya, baru 30min aku mengadap buku, kepala aku dah mula pening. Makin aku paksa makin serabut otak aku. Grrrr~

Aku rasa kalau lah lama-lama aku study tanpa henti. Silap-silap boleh kena barah otak. HAHA. Okay okay aku gurau je bab penyakit ni. Kalau boleh minta di jauhkan la ya penyakit-penyakit macam tu. Hehehe. Okay enough! Sambung study.

KBAI~

11 comments :

Amanina said...

Gud luck akak exam :D

EkaTikah said...

barah otak tak leh tahan tu..hehe..
gd luck exam :))

Lieza Nordin said...

muahahhaa.. --' mmg penin jek negoknya.. apa2 pun good luck exam ye.. ^^

::CIK LYNN:: said...

hehe...xpa...chaiyok2!!!

nur fatihatuz zahra said...

barah otak ? haha .. dah2.. jangan malas2.. pegi study . :D

btw, jemput singgah my new entry -->

http://cheritakuhzara.blogspot.com/2012/03/selamat-hari-lahir-umi.html :)

kura said...

xperlu study la eyfa.. tak perluuu hahaha

mumui said...

gudluck... dont stress2 haaa... hehehe... saye pun ade midterm selesa depan.. xstudy g.. kihkihkih...

Fuzzy said...

belajar rajin-rajin..
at least ada gak usaha tu..
yang selebihnya tawakkal...
good luck oke! ♥

Unknown said...

good luck eyfa! chill je muahahah

Mysara Ab Rahman said...

gud luk ye..:)
study mmg cm tu, saje je nk menyesakkan..hee

Blocked Drains Melbourne said...

Have a great day to all!! Good luck on your studies. Smile!!!

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com