Tuesday, February 28

Bantal ngada-ngada.

Assalamualaikum.

Dulu kan aku kerja dekat KLCC. Aku selalu la berjalan-jalan dalam Klcc tu cuci-cuci mata. Buat terapi minda sikit. HAHA. 

Aku ada masuk satu kedai ni, kedai Candylicious. Dalam kedai ni memang terlampau banyak la manis-manisan kan. Kalau selalu masuk kedai ni agak-agaknya boleh kena kencing manis weh! Huhu.

Okay back to topic.

Dalam Candylicious ni aku ada ternampak ada jual bantal. I mean bukan lah bantal biasa-biasa tu, bantal jenis bantal ngada-ngada. Bantal M&M. Arghh! Sangat comel okay. Geram aku tengok. ^_^
Kalau korang tengok mesti korang rasa macam nak beli. Er! Aku yang hati batu ni pun boleh geram, takkan korang hati pink tak ada perasaan tengok bantal tu? hehehhe. Aku panggil bantal ngada-ngada sebab aku ada terdengar perbualan satu couple ni ;

"Awak kita nak bantal ni. Nak lah nak lah!" - Girlfriend
"Nak yang mana? -.-" - Boyfriend
"Bantal M&M comel ni lah. Awak nii..." - Girlfriend

Haaaa. Sesuaikan aku namakan bantal ngada-ngada! ahahhaa. Hamboi suka aku kutuk orang. Padahal aku pun lebih kurang aje. Aku paksa boyfriend aku belikan aku bantal ngada-ngada ni. Nanti lepas mid-term exam ni nak pergi beli. Yayyyy!

Jealous tak? Hikhok ^.^

KBAI~

P/S : Merata-rata ada jual bantal comel macam ni sebenarnya. Korang berminat? Boleh tengok DEKAT SINI ^_^

6 comments :

Ckin Kembaq said...

suka hijau..hehe

Unknown said...

hahaha... tak jeles pon... uhuk3x.
memang comel..

klik2 sini

Cik Nurul said...

comel sangat bantal ngada ngada ni.. ;)

The Fakhirin said...

Pompuan mmg suka bantal..xtau knapa..pantang tgk bantal..hahaha...

anNaqia said...

haha, bantal ngada-ngada pun ada.

ezy.fia said...

memang comel giler!
isk..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com