Monday, February 6

Eh! Tukar lagi~

Assalamualaikum.

Sebelum ni korang tahu kan aku pakai handphone apa? Samsung Galaxy Ace. Aku baru aje tukar handphone 4 bulan lepas. Sekarang ni aku rasa macam nak tukar lagi aje. HAHA. Yelah aku tahu aku suka membazir. Mak ayah aku dah selalu dah nasihat tapi nak buat macam mana, aku ni degil.
Ni adalah handphone yang aku cadang nak beli. Blackberry Curve 4. Bukan cadang nak beli malah dah beli dah pun. HAHA. Handphone lama aku, aku dah tolak RM500 kira topup sikit ajelah untuk beli handphone ni. Hehe.

Itu aje aku nak bagitahu. Lepas ni boleh lah kita BBM en en? Hikhok ^^ Terima kasih sebab sudi baca! Ehem~

KBAI~

6 comments :

faridah nazurah said...

untunglah duit kau banyak..

H.J said...

sierius..ace best lg dari BB tu

Natasya Naslin said...

BW =)

asal tkar.. ok lg kot ace tu..hoho.

yad'z said...

untunglarrrr .. kite pakai henpon biase jek.. T_T

Diyana Norman said...

eh same.. ak pn ingt nk beli yg tu!

Pa'an Healers said...

Memang best pakai bb ni...

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com