Monday, February 20

Ketagih Burger Bakar

Assalamualaikum.

Semalam sebelum aku balik rumah sewa aku dekat Taman Shamelin, Cheras. Aku sempat lepak-lepak kejap dengan kawan-kawan aku dekat BRJ Wangsa Maju tu.

Memula kemalasan melanda diri sebab dorang ajak keluar dah lewat petang. Aku memang tak suka keluar dah nak petang sangat ni. Tapi takpe lah sebab motor hebat aku ada dekat rumah so, senang sikit nak bergerak ke sana ke sini.

Okay, sebelum keluar kawan aku ada cakap yang dorang nak ajak makan Burger Bakar dekat area-area Wangsa Maju tu. Aku pun iya kan ajelah sebab bila dengar rasa macam tak berminat pun, rasa mcm tak excited pun nak makan.

Tapi bila sampai-sampai aje kedai burger tu, aku tengok penuh orang duk beratur. Kemudian kami order lah, apa ke benda ntah nama burger tu. Aku xdengar. Aku main angguk aje. Tapi burger beef lah kan. Bila order aje kami di siap bagi no giliran lagi.

Dapat no 37. Masa kami datang tu no. baru aje sampai 21. Mak aii. Memang tak boleh lama lagi ke tunggu? siap dapat no. Hebat betul kedai ni. Hehehe. Takpe la. Tunggu aje lah sebab kawan aku kata burger ni sangat sedap.


Haaaaa. Ni lah burger bakar tu. Serius besar gila burger ni. Mulut aku memang tak muat nak makan! Woahahahhaha. Nampak aje burger ni terus aku jadi excited, no wonder la ramai orang kan. Rupa aje dah menarik perhatian. Belum lagi rasanya.

Perghhh! Memang terbaik lah burger bakar ni. Sedap sangat-sangat! Korang patut pergi cuba makan burger bakar ni. Mesti korang akan rasa ketagih macam aku. Hehehhee. Harganya pulak not bad lah kami order dua set dan satu ala carte and total semua RM36.


Nampak tak aku pegang? bukan main susah lagi, tak tengok lagi aku macam macam mana, bukan main comot lagi, tak boleh bawak pergi majlis langsung. HEHEHE. Apa pun terima kasih kepada kawan aku, ANNE NORDIN sebab sudi belanja kawan kau yang paling comel ni makan burger yang paling best sekali. Hehe.

KBAI~

10 comments :

BudakCHOCO Official Blogger said...

mmg sedap pom burger bakar nieyh :) lagi-2 pulak letak chess :) waaaa . nyum-3

saya_arief said...

nampak sedappppp.
:)

Unknown said...

haha mcm sedap je. bile kau nk belanje

Nyamuk Terbang said...

wuaaa lapar burger

Unknown said...

terliur tengok

Hafizin Jamil said...

comot la blh bawa pegi majlis..haha..otang yang bawak pom mesti comot jgak..haha

farhan said...

wahh..burger sodapnya ...laparnya

Eqa Yazid said...

Ya tuhan. sedapnye. Lapar laa pulak :'(

Teratak Zaffendi said...

wah..kat mana ni dik??

EkaTikah said...

Mak ai.. sedapnye.. Bile nak belanje?? hehe :P

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com