Tuesday, February 14

Pemenang EYFAalias 1st Giveaway.

Assalamualaikum.

First of all aku nak minta maaf sebab agak lewat sedikit nak umum pemenang giveaway ni seperti yang aku janjikan. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. I'm sorry. HEHE ^_^ Harap korang semua tak marah ya!

Okay aku pilih pemenang ni secara cabutan. Bukan guna random.org tu sebab ramai yang tak kasi aku guna random sebab katanya macam tak fair. So, aku rasa alternative lain yang aku ada hanya dengan cabutan bertuah. Korang okay kan?

Semua pemenang ni bukan aku yang buat cabutan, tapi kawan aku. Untuk lihat senarai peserta ataupun no betuah korang [RUJUK SINI]. So here we go.

Wallet Fossil (Genuine Leather) yang bernilai RM199 - NO. 83

Dua (2) tiket wayang TGV Cinema (Expired 30 April 2012) - NO.29 & NO.2

TAHNIAH di ucapkan untuk pemenang-pemenang 1st EYFAalias Giveaway! Hadiah boleh di tuntut sehingga 21/2/2012 dan selepas itu sebarang tuntunan tidak akan di layan. Hadiah akan di post selepas tamat tarikh tuntunan. Para pemenang sila inbox aku di Facebook korang punya Nama, No. Cabutan Bertuah, Alamat & HP no.


Yang tidak berjaya jangan putus asa ya! Boleh cuba lagi next time! Thanks pada semua 99 peserta yang telah memeriahkan 1st giveaway aku ni. Terima kasih banyak-banyak! =) Jumpa lagi ^^

7 comments :

Anum said...

tahniah kepada pemenang

Unknown said...

haha damn! num aku xmengena.. tp takpe..nest time aku cuba lagi

nurul asyiqin said...

tahniah kepada pemenang ^^

Nadratul Syazwana said...

Alahaii takde rezeki plak nak dapat dompet Fossil tuw :( Congrats utk winner yea

Unknown said...

wahh pkai cbutan bertuah... kalau ak msok kmpem x dpt sbb bad luck selalu huhu

abazilah said...

congrats winners .

mz said...

ok thanks for the info..


baru baca sini.. tq ye!!

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com