Thursday, February 23

Musim mengulangkaji sudah tiba.

Assalamualaikum.

Pejam celik. Pejam Celik !

Harini dah pun masuk hari khamis, aku rasa macam sekejap sangat dah nak hujung minggu. Korang rasa tak, macam yang aku rasa sekarang? Hm. Laju betul bumi berputar ya. Sedar tak sedar tak lama lagi aku dah hadapi exam mid-term.

*CUAK KEJAP*

Aku rasa macam baru aje masuk semester 4 tapi tiba-tiba dah nak mid-term, modul semua subject pun belum complite lagi sebab ada sesetangah subject yang masih belum ada modul. Masuk class pun still blur-blur lagi tahu-tahu aje dah nak exam tak lama lagi.

Sekarang ni, bila quiz aje aku rasa macam menggelabah semacam. Gelabahnya macam nak jawab final exam. Aku tak tahu lah kenapa? Nak kata tak prepare, aku rasa dah penat duk pulun otak ni ha suruh terima ilmu. Hihihi. Lepas tu jawab quiz sampai berpeluh-peluh duk fikir jawapan.

Hmm. Maybe sebab subject makin lama makin susah. Assignment and quiz pun makin lama makin complicated. Tu yang aku gelabah 24/7! Hehe. Takpa, orang kata kalau ada usaha insya'allah Allah akan bantu kan? So, yang penting kena usaha! Caiyok caiyokkk~ ^^


Done! Now masa untuk siapkan assigment, tutorial dan juga mentelaah ulangkaji.

Korang sila jaga diri. Jangan mati.

KBAI~

4 comments :

Unknown said...

eh bukan hari tu baru daftar masuk ke

Unknown said...

good luck keyh eyfa! hehe..
chayok2

Azzah said...

gud luck eyfa..

CIK YAYA'NA said...

rase sekejap je kan, tup tup da na final,, pape pun good lak untuk kta bersame,, :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com