Friday, February 17

Belum sampai jodoh.

Assalamualaikum.

Korang semua tahu kan, this year unofficially umur aku 24tahun. Aku rasa macam masa terlampau cepat berlalu sebab aku rasa macam baru aje lepas ambil SPM last year. Arghhhh! Kenapa la bumi ni berputar laju sangat eh? Huhuhu.

Next month, dua lagi rakan sekolah aku akan ke jinjang pelamin. Salah sorangnya adalah kawan rapat/baik aku sendiri Siti Zubaidah binti Mohd dan seorang lagi adalah rakan sekelas aku semasa aku di tingkatan 5, Faadhilah Noor Mohamed.


Tahniah aku ucapkan sebab dorang bakal mendirikan rumahtangga tak lama lagi. Aku sekarang tengah blur nak kasi hadiah apa untuk wedding dorang. Bernanah kepala otak aku fikir nak kasi hadiah apa, somebody please help me? -________-

Aish ! Kawan-kawan aku dah banyak dah yang dah kahwin. Siap dah beranak pinak dah. Aku ni aje haa lone ranger belum ada yang berkenan nak jadikan aku isteri. HAHAHAHA. Kawan pun kawan dengan budak-budak bawah umur dari aku, kadang-kadang sampai aku terlupa yang aku ni lebih tua dari dorang.


Tak apa lah. Maybe belum sampai jodoh. Alah! 24tahun muda lagi kan? bergetah-getah! buat relex jelah. Kahwin awal-awal nak buat apa kan? Enjoy dulu! (ayat nak sedapkan hati) HAHA. Aku target nak kahwin umur aku 27/28 tahun. So, ada masa lagi 4 atau 3 tahun lagi nak cari calon suami.

Hehehe. Lect kat kolej aku banyak yang muda-muda, jangan sampai aku ngorat lect aku je kang! HAHA. Takde lah gurau je! =P Lepas ni aku nak sambung Degree pulak. Mak aku suruh sambung dah alang-alang tengah study. Dah habis degree baru cari kerja. Alamak umur aku 27 thn la baru terhegeh-hegeh nak cari harta. Hmmm.

Takpe-takpe orang kata kalau nak cari ilmu tu biar sampai ke liang lahat ye tak? (ayat sedapkan hati sendiri lagi) Hehehe. Selagi boleh cari ilmu, kita cari. Okay lah, kalau korang ada idea nak kasi hadiah apa untuk wedding kawan-kawan aku ni. Boleh la share dengan aku dekat kotak comment bawah ni ya!

KBAI~

15 comments :

Miera Hassan said...

Insyallah..ada jodoh tak kemana kan kak. ihik.. hadiahkan brg letrik lah.senang

Anum said...

x pe belum ada jodoh

Azzah said...

relax..relax jangan terburu2..

hadiah tu bagi je set pinggan mangkuk atau barang yg dia akan pakai nanti

Woofer Storm said...

jomlah kawin,sy dah ready ni..ehheheeee

#ada jodoh tu adalah,jgn fkirkan sangat..

GadisARMY said...

blender! hihi.. pompuan kn ske memasak..

Gdsbnga said...

chill la kak . habiskan belaja duluu okengg :))

Unknown said...

huhu InsyaAllah ade jodoh mane taw tahun ni jugak kawen haha

Unknown said...

xpe la sayang.. nanti ada la jodoh tu. habiskan dulu belajar tu. nanti nak kawen jgn lupa aku tau :P

[.ika itu aku.] said...

smpai mase sampai gak waktunye nnt dear..tup2 thn dpn kawen..hihi smbug dgree smpi master trus slagi ad pluag..ap2 pun restu mak ayah plg pntig.. =)

kindergartenlibrary said...

sambung jangan tak sambung !
:)

| CIKZEK | said...

hehehe xpe. bila smpi jdoh nti kwen laa kn :))

bebeldotsorang said...

Pah, nnt g sekali ngan aku boleh?huhu

Nyamuk Terbang said...

kawin nnt jmpt taw..hehe

ezy.fia said...

bse nye bg gelas, pnggn mngkuk je kalo kwn2 kawen..
haha..

rilex r.. saye 27 taon pon xkawen lg.. ekeke

Ayu Mohd said...

@cik miera pahhhh.....yeahh aku nak adiah....kat umah aku lom ade set meja makan n set sofa..pilih la salah satu..kalo korang nk tau aku ler yg nak kawin..pastu gemok montel nie aku nak jadi kan flower girl ..hahahaha..mesti cute giler pah pakai gaun..!!! hahaha gelak guling2...

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com