Wednesday, February 15

Kota Keriangan Genting Highlands.

Assalamualaikum.

Last week aku telah ke Genting Highlands bersama rakan kolej aku. Aku sebenarnya dah boring main game dekat Genting tu sebab rasanya tahun lepas (2011) baru aje pergi dengan kekasih hati "kawan"aku. Now pergi dengan kawan-kawan pulak.

Tahun lepas aku pergi dengan bermodalkan RM50 sahaja sebab ada pakej. Now 2012 aku tanya, mereka kata tak ada pakej lagi untuk this year. Tiket bus and skyway pergi dan balik RM18.20 if aku tak silap lah. Lepas tu tiket masuk outdoor RM50 and if outdoor + indoor RM60. So, kira macam dah mahal la xde pakej.


Macam biasa aku just ambil outdoor sahaja. Semua games kami main, semua games aku tak menjerit kecuali game spidermen tu. Yang lain aku rasa macam dah tak ada perasaan aje main, kawan-kawan aku pula menjerit sampai nak terkeluar anak tekak.


Habis aje main semua games, kami kelam kabut balik sebab tiket bus kami pukul 7.30 nasib lah sempat habiskan semua games outdoor tu. Last sekali kami main game Sungai Rejang, habis basah kuyup pakaian kami kena air. Nasib baik lah memang dah nak balik lepas tu.


Hehehe. Memang seronok lah. Nanti tahun depan nak pergi lagi. Eh! Taknak lah pergi dah. Aku teringin nak pergi Universal Studio. Tapi belum ada geng. Hikhok ^.^

KBAI~

9 comments :

Princess Feyqa said...

dh lame xg sini huhu

Mie Hishamuddin said...

waaahh! da lama tak naik genting!

Marya Hana said...

main indoor games pon gayat, inikan pulak outdoor games, surender!

hehe^^

Azzah said...

universal studio best..:)

iPai said...

pergh, rindu plak nak g genting

eyfa apa kabar ?

sori lama tak menyinggah

Unknown said...

yyuuuppp memang besttt! tp sadly masa aish g baru2 ni..umah salji ttp utk renovation..sobs

Unknown said...

bestnyer... haha... i pegi sunway je ritu... genting tak jadik

Anonymous said...

Hurm, kira boleh tahan murahlaa kan Genting Highlands?? Hee, dah lama sesangat tak pergi sini. Apa jadilaa kan? :3

A retarded kitty said...

tahun depan ajak kita sekali ye

kekeke

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com