Saturday, February 25

Facebook getting bored!

Assalamualaikum.

Sejak dua menjak tiga menjak ni, aku rasa macam sakit hati dengan Mark Zuckerberg. Bukan apa, facebook aku ni haa asik problem aje bila nak ping entry, like status, or check notification. Grrrr~ Korang alami masalah yang sama tak dengan aku? :(

Bila aku nak ping entry dengan group-group facebook mesti nanti keluar macam gambar bawah ni -.-"


Lepas tu bila nak like or comment status kawan-kawan pula keluar macam gambar bawah ni pula -.-"


Arghhh~ Tension tahu? Nak kena buat benda yang sama dua tiga kali. Kau okay ke tak Mark Zuckerberg? Facebook ni makin lama makin tak betul dah.  Aku tak okay ni. Marah ni! Naik jemu pula aku kan asik masalah yang sama aje timbul.

Kadang-kadang bila notification ada tapi bila buka dia kata post has been deleted. Meluatnya aku! tapi bila pergi dekat page orang tu ada aje lagi status tu. Mana ada delete. Mark Zuckerberg tipu akuuu! Benciiiii~ Mark Zuckerberg ni tak tahu ke aku tak suka kena tipu. Grrrr~ HAHA.

Apa lagi? jom ramai-ramai beralih arah ke twitter! Hikhok ^^ Jom sign up dan jangan lupa follow aku sekali ya kawan-kawan! :) Nak follow click aje icon twitter bawah ni ya sayang-sayang ku? :)



Bye facebook. Bye Mark Zuckerberg! Aku merajuk seminggu -.-"

KBAI~

6 comments :

FarahNazurah said...

laa.. same lah. ingat fara sorang je yang kena. mark nak main2 dengan pengguna FB kot :P

Aesya Zealous said...

majuk lak die.heh

Unknown said...

aik... sy takde pulak... huhu.. tp betol la... fesbuk boshan...
twitter best!

Hafizin Jamil said...

pakai crome ari tu,,masalah macam ni jugak..haha

nurulain1011 said...

meh kite sebat mark ngan penyapu! haha XD

najihahfara said...

mmg pun..lame2 makin bosan

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com