Monday, October 3

Handsome aje tak guna.



Handsome aje tak guna kalau sembahyang lima waktu pun tak cukup.

Handsome aje tak guna kalau baca Al-Quran pun tak pandai.

Handsome aje tak guna kalau kerja pun tak ada.

Handsome pun tak guna kalau poket pun kosong.

Handsome aje tak guna kalau hidup pun menyusahkan orang lain.

Handsome aje tak guna kalau tak reti hormat ibubapa.

Handsome pun tak guna kalau dah besar panjang pun makan minum mak ayah tanggung.

Handsome aje tak guna kalau mulut pun bau longkang.

Handsome pun tak guna kalau suka permainkan hati perempuan.

Handsome aje tak guna kalau tak reti pikul tanggungjawab.

Handsome aje tak guna kalau perangai tak semenggah.

Handsome aje tak guna kalau ................................. (korang sambung lah sendiri.)

KBAI~

11 comments :

Nadzirah K. said...

betul tu :)

Kathy Tuah said...

kesimpulannya, hensem ke x yg penting x ada sifat2 kat atas tu ^^,

eyryn said...

hensem pown tak gune kalau tak de adab.. hehe :)

Ana Farhana said...

yaaa... hensem saja tak da makna ! :)

siti kektus said...

yg penting hati mau baik kan. ;)

ArulchelseA said...

kesimpulannya jgn la hensem sgt..kih kih kih

farhan said...

ish2...mcm mengata lelaki je..kalau perempuan tu cantik saja pun tak guna juga..

ayuyuuu :) said...

handsome aje tak guna bila yang betul2 nak melengkapkan handsome diorang tu takde.

means,

lelaki soleh.
anak yang baik.
abg/adik yang bertanggungjawab.




mana nak jumpa laki macam ni kat dunia zaman sekarang? ;')

Niena Pengembara Ilahi said...

hensem saje tak guna kalau xtau membimbing pasangan ke arah kebaikan :)

Nur Farah Hani said...

kesimpulannya hensem hanya sia sia.. hehehe.. :D

Tea Dno said...

handsome aje tak guna kalau apa pun tak boleh..huhu..amik sederhana sudah..keke..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com