Sunday, October 23

Oh lelaki

Assalamualaikum.



P/S : Pernah tak anda alami situasi seperti ini? =D

    14 comments :

    cik violet said...

    mmg sengal kan lelaki..hoho

    nelly said...

    belum pernah ! hehe

    Kathy Tuah said...

    x penah lagi..huhu

    udie joe said...

    erk..laki ni bkn playboy..haha..

    sarah hanafiah said...

    penat kot .saiko ah laki tu .grrr~

    aimie amalina said...

    hohhhohooh
    nasib x penah lagiiii
    syukur =]

    cici tembikai said...

    pernahhh selalu . and mostly mat rempit kan . and trust me sayang . kalau mamat tu tengah lepak dengan betina , betina tu akan join kacau kita sekali . sakai tak -.-''

    btw nice blog love the colours =)

    siti kektus said...

    macam nak cili je mulut laki cmtu. huhu

    Kak Yatie said...

    tak sabaq langsung, dahlah nak mengurat kita, sapa nak kat dia tu hahahha

    Farida Amira said...

    sengal gila laki tu. give up macam tu je. puuuiiihh. hmm setakat ni tak pernah kot. :))

    Miss Eiza said...

    hahaha...lelaki tu putus wayar kut..bwahaha

    farhan said...

    haha....dia bengang tu...tu smpai ckp apa2 tah

    azra sophie said...

    pernah...x suke laki cmtu

    Gua Tertidur said...

    gua pun tak pernah kacau macam ni. low class. haha. jatuh standart gua ko tau :)

     
    \\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
    Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com