Saturday, October 29

Soalan bangang #1

Assalamualaikum.


P/S : Soalan kau tak boleh lagi bangang ke? Nak cakap bodoh karang marah, pandai-pandai lah kau nilai diri kau sendiri.

18 comments :

aimie amalina said...

kekekekeke

dialog normal kan
sudah tawu tye lagi

hehehe
mulut maneh katekan =]

kura said...

cinta itu noob. eh! hahah

mizzkechique said...

muahaha... dh xde modal sgt la tu nk tnye..

Siti Safiyyah said...

heh heh macam pengalaman sendiri je?? :p

Abg Stalker said...

apa ke bangangnya bebi tny uchuk mcmtu +__+ hahahhaa

Azzah said...

dia lupa kot call phone umah..he..he

..cik gugu.. said...

mmg bangang~

Rosalia said...

hahhaha,tanya lgi :)

salwaismail said...

muahaha. biasalah tu. budak-budak bercinta! :D

Nurnajwa KZ said...

Tepon rumah dia cordless la tu XD

faridah nazurah said...

errr jap lagi aku nak call umah kau jugak la.. pastu nak tanya soalan lebih kurang camni. boleh kan KAWAN BAIK?

syafiqakarim said...

hahah agak bebal -.-

PeekAChuMey ♥ said...

hahha , sabor jea laaa :P
bile dar dpt bowak ngn yg t'syg memey gitu leerrr , lupa segala gala kann ? ahhahaa !

Ratu Lissa said...

hahah..memang soalan bangang..

SoLy SoLicious said...

mmg tahap bangang..haha

syarifahsidrus said...

haha.cliche je dialog,,,

siti kektus said...

beby terlupa lah ini no rumah. hehehe :p

Miss Eiza said...

dia gelabah tu...hahaha

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com