Saturday, November 5

Aku bukan liza lah bro!

Assalamualaikum.

INI ADALAH PERBUALAN TELEPHONE


Aku rasa manusia sekarang ni makin lama makin bodoh tak bijak lah. Cakap sekali tak faham bahasa. Nak aku cakap pakai kaki ke apa baru nak faham ? Kesian mak ayah kau hantar kau pergi sekolah suruh belajar last-last bebal jugak.

KBAI~

10 comments :

cik Kartun said...

biase la lelaki..klu slh call gulz yg angkat..lagi die suke sakat ^^,

faridah nazurah said...

tak sangka KAWAN BAIK aku ni dah tukar nama; LIZA KELUANG MAN.. bhahahahahahaha :D

Abg Stalker said...

hahaha..itu taktik da lapuk.lain kli ckp kt mamat tu "bang,liza pesan ni taktik zaman tok kaduk la".HAHAHA

Azzah said...

kan tak pasal2 kena maki

shazwan: said...

haha. lelaki gila.

Ini Kisah Tia said...

hahaa .. ada jugak kan ..

Miss Eiza said...

hai liza kluang.hahaha

*ampun ampun..kang eden plak kene marah..

Nana Jay said...

byk kali jugak macam neh.. memang kurang bijak..

kotak bulat said...

hahaa.. xpham bahasa tol tu..

faridah nazurah said...

kawan baik,, aku tag kau,

faridahnazuahthesinge.blogspot.com/2011/11/ieyza-afieyna-1st-giveaway.html

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com