Friday, November 4

Amboi! Sedapnya kau nak mengata orang.

Assalamualaikum.

Aku rasa semua orang suka benda yang cantik/lawa. Menipu lah kalau korang suka yang buruk-buruk kan. 

Selalunya kalau orang cantik tapi perangai buruk orang akan kata "Ah! Minah ni, harap muka cantik aje lebih! Perangai macam haram je!" tapi aku rasa atleast ada juga lah cantiknya kan tang muka tu kan? Hehehe.


Tapi kalau kau dah muka macam muka jamban tak siap, perangai pulak memang mintak kaki. Aku tak tahu lah nak gelar orang macam ni jenis apa? masuk dalam golongan cantik ke tak cantik? HAHA. Aku rasa tak ada langsung yang cantiknya. Nak harap muka? Hantu tengok kau pun aku rasa hantu boleh pengsan. Perangai? lagi teruk aku rasa. Apa pun tak boleh. Itu pun still ada hati tu nak mengata orang. HAHA. 

Bawak-bawak lah sedar diri sikit. Cuba buat peragai tu serupa orang sikit. Ini tidak, mengata orang lebih. Semua orang ada je cacat celanya. Kau relex aje. Apa kata kau usha diri sendiri dulu sebelum nk mengata orang? HAHA. Kau fikir lah sendiri. Aku malas nak cakap lebih-lebih.

KBAI~

10 comments :

Abg Stalker said...

gulp.. +_+ mke klu cantik tp bahasa x cantik,mmg minx kaki tu.

rainyscream said...

sebab tu perangai kena jaga jugak. jangan jaga muka je. hihihi

Ini Kisah Tia said...

huishhh .. bersepah orang macam tu .. huhu

Nana Jay said...

senyum x perlu kata apa2.. selalu ignore saja org mcm tue ^-^

salam singgah..

faridah nazurah said...

sebab tu ada wujud pepatah; paku dulang, paku sepih. cakap orang, dia yang lebih

semutsengal said...

bagi kaki lima je kat dia.


lalalalalala

kura said...

haa baiklah. jom sedarkan diri masing masing. ouchh! hahah

Mohd Zakwan said...

cantik dalaman lebih baik dari cantik luaran. tapi ramai orang skrang ni tengok luar je , dalam ?

Jom la singgah Blog Zakwan pulak :)

syafiqakarim said...

muka cantik perang buruk,boleh blah kau.muka buruk perangai buruk,mmg padan dengan muka kau.kahkah.

ok.i pun buruk.sobs T.T

Gua Tertidur said...

gelaran paling sesuai untuk org jenis camni, tahi kuda. hahahahaha..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com