Thursday, November 17

Jom Vote Gambar Bayi Paling Comel

Assalamualaikum.

Korang tahu kan aku ada anak buah seorang. Namanya BALQIS DAMIA BINTI AHMAD LUTFI. Tadi kakak ipar aku PM aku dekat facebook suruh like gambar anak dia (anak buah aku la tu). So, aku buat entry ni just nak mintak tolong korang semua untuk like gambar anak buah aku ni. Tiada paksaan okay sebab aku tahu bab like-like ni memang annoying sikit. Kalau korang like aku ucap terima kasih banyak-banyak. Kalau tak like pun, thanks juga sebab sudi baca entry aku ni. Hikhik

Pada sesiapa yang sudi membantu mari aku tunjukkan stepnya.

2) Like dua (2) gambar di bawah ini :-



&



3) Tepuk tangan sebab anda dah berjaya meng'LIKE' gambar di atas ni. Hihi.

Thank you for you time. Jaga diri. Byebye! Opsss! Lupa, final exam aku dah habis. So, esuk aku start kerja part time dekat KLCC. So, maybe akan jarang update blog. Jangan rindu aku tau. 

KBAI~

1 comment :

Anonymous said...

alololo.. so tomey. done like mengelike :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com