Friday, November 25

TAKNAK merokok.

Assalamualaikum.

Kebanyakkan rakyat Malaysia sekarang ramai yang merokok. Tak kira agama, bangsa, budaya, usia, jantina and etc. BERHENTI MEROKOK. Bercakap memang sangat mudah tapi ternyata nak melakukannya memang sesuatu yang amat sukar untuk di laksanakan.


Sebenarnya ramai perokok tahu yang rokok ni membahayakan kesihatan dan perokok juga mungkin tahu tentang akibat dan kesan negatif dari rokok. So, aku rasa aku tak perlu lah kot tekankan pasal akibat or kesan merokok ni padan individu dan masyarakat ^.^

So, please jangan just kata tak nak kepada rokok. Tapi usaha untuk menjauhi rokok. JOM AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT. Tanpa rokok kita sihat dan dapat juga jimat perbelanjaan.

Oh ya bagi mereka yang mempunyai bakat dalam bidang fotografi anda boleh lah sertai pertandingan fotografi "TAKNAK MEROKOK"! Sambil berkempen boleh juga menangi hadiah lumayan yang di sediakan. Untuk maklumat lebih lanjut KLIK SINI!

KBAI~

7 comments :

Ezy Chiaki said...

xsuke rokok!
tp bkn xsuke perokok..
kehkeh

kura said...

sy xmerokok. tp sy macho. Ehh. hahah

iPai said...

tak suka asap je boleh tak ? takleh bernafas ... tak benci perokok, sebab member .. hehehe

SoLy SoLicious said...

adiah lumayan kan kan....

siti kektus said...

abah kite perokok tegar. hukhuk :(

Abg Stalker said...

pheww~nasib baik x merokok. :D klu x rosak dada den.

faridah nazurah said...

aku benci gile bau asap rokok..


hehe rindu tak kat aku wahai KAWAN BAIK?

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com