Monday, November 7

Serius kau kena beli Album ni.

Assalamualaikum.

Biasalah aku selalu gak godek-godek youtube. Aku dah lama nak share benda ni dengan korang. tapi nak buat macam mana asik terlupa aje. HAHA. Serius lawak gila. Aku gelak bukan main kuat lagi. Satu rumah boleh dengar. Tapi aku rasa dah ramai yang dah usha video ni. HEHEHE. Apa pun ENJOY! =D




AND tengok ni sekali :D

10 comments :

Kathy Tuah said...

dia mmg terbaek kan??sume video dia best sgt2..haha

EYFAalias said...

@Kathy Tuah

hahaha. tau xpe. best2 video dia. kelaka.

Ini Kisah Tia said...

matluthfi .. i loikesss :)

faridah nazurah said...

dah lama aku tengok.. bhahaha nape la kau tak selitkan dlm entry kau haritu

era kecik said...

best ke?
sorik tak leh
bukak u-tube.
link slow motion.
hehehe :D

Abg Stalker said...

si gila ni mmg lawak.pecah prut abg tgk.hahaha..antara dia dgn anwarhadi abg lg suka matlutfi ni,comel dan kelakar. :)

Razil Tahir said...

haha dah tengok!!
De nie dah boleh buat album kompilasi video die..
kompom ade yg beli!! hahax! XD

izfanora said...

matlutfi.. mmg best dier nie.. :) antara vlogger m'sia yg terkenal..

cik missi said...

matlutfi mmg terbaek!!
kelakar..kiut..pndai..pakej 2.;P

aimie amalina said...

hehhee
sedg menikmati =]

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com