Saturday, November 5

Ieyza Afieyna 1st Giveaway

Assalamualaikum.

Aku rasa dah berabad dah aku tak join Giveaway ni. Bukan apa, asal join tak pernah lah aku bertuah nak memang hadiah. Tu yang rasa macam malas nak join tapi di sebabkan dah kena tag dengan KAWAN BAIK aku yang sorang ni aku gagah kan diri untuk mengejoin GA kali ni.




Mangsa tag kali ini ialah :-


7 comments :

faridah nazurah said...

hehhehe join jugak kau kan kKAWAN BAIK. syangs gilos kat kau

EYFAalias said...

@faridah nazurah

ehhehee. mesti lah. kau yang ajak join. mana leh aku x join. aku kan syg kau. ahahahhaa

Azzah said...

samalah,tak penah bertuah..tu malas join giveaway

Nurnajwa KZ said...

Good Luck :)


Samat Hari Raya!^^

era kecik said...

hehehe, era kena tag lak,, kalo era ada masa, era join ek.. hehehe..

p/s: shamat ari raya :)

aimie amalina said...

weeee
selamat bersegmen! =]

ieyza afieyna said...

thanx join GA ieyza ;)

gud luck ye..^^

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com