Thursday, May 10

Aiskrim Mat Cool.

Assalamualaikum.
Suka join Giveaway?
Mari meriahkan Giveaway Inspirebunny & Amer Corner.
Ada banyak hadiah menarik menanti anda semua!
Korang suka makan aiskrim tak? Dulu masa kecil-kecil teringat kalau main dekat area rumah tu ada aje aiskrim mat cool lalu naik motor.

"Mat Kool Mat Kool, kawanku. Mari kita ikut Mat Kool! Main main selalu. Syoknya, syoknya ada Mat Kool!"

Asal dengar lagu atas ni aje mesti aku dengan adik-beradik aku berlari tahan aiskrim tu. Lepas tu dah duk pilih-pilih aiskrim aku jerit panggil abah aku suruh bayar. HAHA. Abah aku dah memekak duit tak bawa lepas tu memekak panggil ayah aku suruh bayar. Hehe.
Tapi sekarang dah lama tak dengar Aiskrim Mat Cool ni lalu, maybe sebab aku selalu tak ada dekat rumah kot? Hehe. I miss you Mat Cool! Cewah! :3

Korang ada pengalaman pasal Aiskrim Mat Cool? Jom kongsikan bersama NESTLE dan menangi hadiah yang menarik :D

For every inspiring video you share from #ProjectListen, RM1 will be pledged to PRUKasih!

12 comments :

Nyamuk Terbang said...

suka paddle pop....hehe

Amanina said...

yeah, lama dah matkool tak datang. sekarang kat rumah sy aiskrim Mingo Mingo plak selalu dtg. hehe :D

Unknown said...

bersemangat waja kau eyfa..

Mohamad Fathi said...

Hoho.. cute ais cream tu.. wuwuwu..

maszull said...

assalamualaikum eyfa....sedapnya aiskrim tu suka...:)

Unknown said...

hehee ... sampai sekarang masih suka makan aiskrim matkool ni :)

ary_lee said...

Ary baru lepas makan eskrem mat kool ni..
Sila jeles..
*Sluuurrrpppp

Anonymous said...

di kampung syieda, ade pakcik pakai kain serban buat ais krim sendiri. sedap... kami selalu tunggu tengah2 jalan sebab pakcik bawak moto laju..hehehe

kura said...

nama je matkool. tp kadang2 bro jual tu tak kool je. gewam titew. hekhek

Unknown said...

Lama dah tak makan aiskrim matcool ni. hee ^_^

Eyqa Hasnan said...

a'ah kan ? dulu selalu je dengar . sekarang dah tak .

Pka Rahim said...

pka suka sangat eksremm..!!
huhu

jom singgah blog pka.

http://pkaemerald.blogspot.com/2012/05/jom-register.html

tq :)

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com