Saturday, May 26

Woah! Banyaknya Giveaway dan Segmen

Assalamualaikum.

Korang perasan tak sejak dua menjak ni makin lama makin banyak pulak blogger buat giveaway and segmen? Amboi meriah kau jah! Bagus! Bagusss! Mentang-mentang lah nak cuti sekolah ni. Makin aktive korang semua ya? Hewheww.
Aku bukan apa, actually aku cuma tak larat nak join banyak sangat giveaway. Yang tag aku kalau seorang dua boleh la aku layan kan lagi tapi kalau dah 5 hingga 6 orang? Tak pengsan pulak aku hari-hari update blog entry giveaway aje memanjang. Hukhukk~

Bila aku blogwalking aku buka blog diaorang first-first dah pasal giveaway, second post segmen, buka lagi old post pasal giveaway. Kadang-kadang entry sendiri tak ada pun semua entry pasal giveaway and segmen. Seriously! Aku terus close tab kadang-kadang.

Aku cuma nak nasihatkan, nak join giveaway and segmen boleh tapi berpada-pada lah kan. Jangan lupa update juga entry sendiri. Jangan semua post pasal segmen and giveaway. Kadang-kadang join segmen nak up followers bagai, tapi bila dah ramai orang follow entry zero. Macam mana tu? Tak best lah kan? 

Ingat balik tujuan korang berblogging. If tujuan korang buat blog memang nak join segmen and giveaway je semata-mata itu xde masalah lah kot :)

Aku pun dah terikut-ikut ni. HAHA. Aisyehh~

9 comments :

Amanina said...

betul tu kak. bukak dashboard td berlambak entry psl GA. heheh, igt nak join tp nanti2 la kan. haha :)

Lina Kah said...

betul betl :D ramai dah yg buat. termasuk ki. ki pun suka join xD

shera said...

a'ah kan ? memang ramai lah yang buat GA . kerja saya join jelah kalau orang dah invite kan . huhu ... saya mmg banyak join GA tapi takdelah sampai tak update entry sendiri . hihi ^_^ peace ...

Yuyu Ashari said...

kita paling tak suke join contest/segmen yg kena tag2 org ni. ish2

Miera mastrixia said...

jemput singgah sini juga.. :-)

http://mastrixia.blogspot.com/2012/05/hari-pertama-kursus-pra-perkahwinan.html

Unknown said...

btul2...kdg2 nak gak baca pasal entry sdiri..asik giveaway je..aiyok

siti zulaikha said...

ehee.. awkkk.. same la ngan saye.. tapi saye terujaaa!! bila ade contest2 cute2 tu.. ehee.. ganbatenne :)

aindzaya said...

dah juin byk2 tu..gud luck la kan..klu tak mmg rasa cam nak nanges guling2 pun hado...^^

"Alhamdulillah. ramai sebaya ain dah berkahwin seawal 20 tahun. Bangganya ain".

Unknown said...

haha agak la.. kadang2 aku malas nak join. tp sebab nak bg sokongan join aje la. tp kalau segmen yg terlampau remeh aku takkan join punya.. even hadiah best tahap mana pun. bg aku kalau kau nak bg hadiah tu xpayah la kau nak demand benor.. follow sini sana, like sini sana bagai..

err actually dlu aku selalu join giveaway, ada gak yg aku menang.. tp buat masa ni aku takat dapat 1 je hadiah dr semua GA yg aku menang dlu tu. seriously aku rasa tertipu. konon si pereka GA tu nak bg hadiah, tp haremm. penipu. haha thats why la aku jarang join segmen. sebab aku malas kena tipu.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com