Thursday, May 3

Berita TV3 tayang cerita politik.

Assalamualaikum.

Perasan tak sejak dua menjak ni berita tv3 asik tanyang cerita pasal politik aje, dari mula pukul 8 tu sampai lah pukul 9. 



Tak habis-habis nak buruk kan orang sana sini. Itu sama je lebih kurang sebar fitnah. Lepas tu pasal KLMU. Lepas tu Sukan.

Dah tak ada benda lain ke nak borak? Balik-balik politik. Balik-balik politik. Dah la aku x ambik port sangat hal-hal macam ni. Arghhh.

B O R I N G~

Kbai~

6 comments :

amercorner.blogspot.com said...

bukan baru2 je,

sebelum belum belum ni ade . boleh katakan tiap2 hari


kini semakin banyak lah sebab nak dekat ngan pru ni :D

Ini Kisah Tia said...

entah .. boringggg

kasutburok said...

dah lama bukan main asyik cite pasal politik. sampai naik muak lah. kalau main fairplay, takpela jugak.huhu

kai said...

salah satu tuntutan BERSIH hehehee...
sbb tu x tgk berita dah skrg ni

kura said...

lepas ni jgn tgk tv3 lg kak. kita layan blogggg jeeee. hahha

ct kamaliah said...

dah malas nk tengok tv3 skang..tengok berita tv9 jer. okeyla skit. ada gak tayang pasal dunia..

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com