Sunday, May 27

Men in Black 3 dan Carl's Junior.

Assalamualaikum.

Maklum lah dah musim-musim cuti ni, kerja aku memang merayap aaje, tak pandai nak duduk rumah. Hewheww. Semalam kan hari minggu hari untuk luangkan bersama kawan-kawan dan keluarga. Di sebabkan family aku memang bukan kaki berjalan. Aku pun ajak la kawan aku keluar tengok movie Men In Black III dekat Pavillion, Kuala Lumpur.


Movie kami start pukul 5.00 pm masa tu jam baru aje pukul 3.30 pm so kami pun pergi lah makan Carl's Junior memandangkan masing-masing malas nak berjalan keluar dari Pavillion tu dan masa tu pulak kami memang belum makan lagi dari pagi. Kebulur habis. Hehe. 


Carl's Junior punya burger memang besar kan, so kami memang kekenyangan gila sampai nak berjalan pun dah malas. Kalau ada kereta sorong agaknya aku dah suruh dah kawan aku tolakkan sampai depan GSC Pavillion tu. HAHA.

Kesimpulan cerita Men In Black III ni not bad lah but actually aku tak minat sangat cerita ni sebab ada alien-alien kan dalam tu aku rasa macam geli je bila tengok benda-benda pelik macam tu. Siapa yang belum tengok pergi lah tengok sebab cuti sekolah pun dah start kan tak silap aku? ^^

Enjoy your weekend. Have a nice day sayang =)

5 comments :

Unknown said...

aku tunggu org upload kat net je

StuntWomanWho :) said...

haha , aku pun sama .tggu org upload je :)

ezy.fia said...

dh xleh tgok wyg..
sobs

Unknown said...

lor..gile ker..
haha
tu blum tgk 3D..
kalu tgk rasa leh muntah kot:p

najihahfara said...

gelikan tengok makhluk asing tu

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com