Thursday, May 3

GA AmerCorner Free Domain and Aquapic Lomo.

Assalamualaikum.

Sebelum tu tolong aku click sini dulu ====>  Satu | Dua | Tiga

Aku rasa minggu ni dah dua kali aku join GA. HAHA. Tu lah dah lama tak join, sekali dah join melancit-lancit pula aku nak join kan. HAHA.

Okay GA yang aku join kali ni GA AmerCorner Free Domain and Aquapic Lomo. Hadiahnya sangat menarik sebab ada wang tunai. Seriously mata aku terus terjojol bila baca syarat kata boleh pilih Aquapic Lomo or wang RM50. Lomo tu aku dah ada satu di rumah, so kalau aku bertuah aku nak pilih duit.

Hikhik. So siapa nak tengok hadiah-hadiah lain boleh click banner hebat bawah ni ya? Kalau berminat terus join laju-laju =D


Amer Corner suruh pilih hadiah dulu. Tapi aku rasa berat hati nak pilih sebab apa kang aku dah feeling pilih hadiah last-last tak ada luck pulak kan. Aku ni dah lah tak pernah luck. Aku pilih bila dah menang ya Amer? Boleh kan? HAHA.

Okay kali ni aku nak tag. Hope korang join ya sebagai support sesama blogger. Lagi pun mana nak tahu tuah korang ada dalam GA Amer Corner ni kan. Hehe.


Hope sangat ada luck dalam Giveaway kali ni. That's all, thank you ^_^

16 comments :

Unknown said...

yea yea ada sokongan :D

Unknown said...

terima kasih sudi join :D

waniey20~ said...

jom join GA nih ,

http://rosepurple92.blogspot.com/2012/05/siapa-nak-lomo-aquapix-free.html

Jija said...

oke!! da alert.. tgh try n mencuba2.. 1st timeney.. haha

Jija said...

da alert..

Zul De Alexis said...

lama dh sm tak join GA..nmpk macam best pulak...

HOSTING RAJAWALI said...

hm...... hmmmmmmmmmm

i like it

BLOG MASTER said...

ok-lah tu

Jenny Pa-un said...

mcm pernah nampak banner GA nie ahhaha.. :P btw gud luck dear :)

siti zulaikha said...

ahaa.. tq tag.. insya'allah saye join.. thankz pretty.. (=

Anum said...

all the best

kura said...

okey. dah klcik dah churp2 atas tu. amboihh. hahha

Unknown said...

kalau aku free aku join okey

Unknown said...

terima kasih sudi join. ada sedikit perubahan dengan giveaway ini :D .

Pemilihan pemenang.
Bagi pemenang 1.lomo atau domain 1 year atau rm50.00 dan 2.Aquapic Lomo atau domain 1 year adalah dipilih melalui 2 top referral ke entry ini.

ada 3x saguhati.
2x saguhati dipilih amercorner itu sendiri.
1x saguhati guna khidmat random.org

Unknown said...

@amercorner.blogspot.com
terima kasih yer sudi join Ga Amer ni :D

Good Luck :D :D


meh terjah geng yang join Ga Am :D

http://amercorner.blogspot.com/2012/05/senarai-peserta-amercorner-giveaway.html

diari farisha said...

Saya singgah dari segmen yang sama - >> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/ga-amercorner-free-domain-and-aquapic.html....... Anywaysambil singgah ni nak jemput join segmen Farisha ---> http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2012/05/segmen-blogwalking-follower-diari.html

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com