Sunday, May 27

Masterchef Selebriti | Astro

Assalamualaikum.

Semalam ntah macam mana aku terbukak channel Astro and terlayan pulak lah cerita Masterchef Selebriti. HAHA~ Aku sebenarnya tak minat tengok cerita masak-masak macam ni, lagi-lagi artis yang join kan. Artis kan bajet-bajet glamour, masak pun tak pandai so, aku rasa mcm no point tengok cerita tu.

Tapi aku tengok jugak! HAHAHAHAA~ Nak tahu selebriti mana yang bertanding dan resipi apa yang mereka buat? Jeng jeng jenggggg~

Azwan Ali - Rendang Mak Tom Istana Bahagia
Louisa Chong - Bubur Ingatan Baik Hati Mak
Salamiah Hassan - Hidangan Asia
Karl Shafek - Apam Baghdad
Soo Wincci - Ayam Bakar Berperisa Kopi dengan Sos Coklat
Jehan Miskin - Lasagne Ayam Tiga Tingkat
Mejar Dr Faiz - Spaghetti Asia
Tomok - Rendang Berlari Bersama Ketupat
Dato' Fazley - Daging Salai Masak Lemak Cili Api dan Puteri Mandi
Juliza Adlizan - Gulai Tempoyak Ikan Patin dengan Petai dan Kerabu Pegaga
Thanuja - Udang Sambal "Fun & Spicy"
Raja Azmi - Tauchu "Black Widow"
Angah - Nasi Goreng Sinaran Waktu Pagi
Farouk - Puding Roti "Chikaboom ke Bebeh!"
Sarah Raisuddin - Cocktail Cinta
Serina - Dendeng Belado Minang dan Masak Lemak Pucuk Manis

Yang paling tak boleh blah tu "Rendang berlari bersama ketupat" Amboi bukan main berlari lagi ketupat dengan rendang tu. Macam mana nak makan kalau ketupat dengan rendang tu lari? Ke nak kena makan sambil lari? HAHA. Aku sakit perut tahan gelak weh. Lepas tu "Bubur ingatan baik hati mak" Ntah ke apa nama makanan lah kau bagi. Ce bagi nama yang menyelerakan sedikit? Aiyooo~


Okay Fazley dah dapat Dato'? Sejak bila? Hmm. Dato' beli letuewww~ Hikhok. Sekarang ni apa aje yang tak boleh di beli? Artis kan. Class kau Fazley. Opsss Dato' Fazley. Maafkan saya! HAHA.

Siapa yang tak tengok, korang tengok la. Kelaka. Huhuhu

KBAI.

5 comments :

ezy.fia said...

die mmg layak jdk dato' pon fazley 2..
hee

Azzah said...

tengok jugak..:)

ary_lee said...

ary layan gak masterchef selebrity nih..
Tapi ary lebih layan on air..
Kelas gituuuu...

Unknown said...

lupe nak tengok.. err aku menyampah dgn azwan ali. so patut x aku nak suruh astro xyah siarkan muke dia? ahaha

Asyiqin Haulisah said...

sbnarnya ce tgok azwan. kelass nokss.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com