Sunday, May 6

Hello Kitty | Entry Bergambar

Assalamualaikum.

Aku sejak dua menjak ni entah kenapa lah aku makin hari makin minat dekat cartoon Hello Kitty tu. Aku rasa tak lah comel mana pun sebenarnya tapi entah la aku pun tak tahu kenapa aku suka. HAHA.

Hari tu Churpchurp ada email aku pasal Hello Kitty, aku pun bukak lah then terjumpa satu gambar ni. Gambar bus Hello Kitty, serius comel sangat-sangat! Grrr~ Kalau lah ada bus tu dekat Malaysia hari-hari aku rela naik bus pergi ke mana-mana. Cewah~ Konon je aku ni.


Lagi satu Hello Kitty Airlines. Ya Allah! Aku rasa macam nak beli aje satu kapal terbang tu simpan dekat rumah! HAHA. Kalau lah aku kaya, seronoknyaaa~

Comel kan kan kan kan?

Tiket dia pun comel! Gerammmmm~ 


Ini pulak dessert dia. Cool kan? Comel !

Ini seat dalam kapal terbang tu. 

Aku ni dah kenapa girl-girl sangat ni? Kalau kawan-kawan aku tahu aku minat Hello Kitty mati lah aku kena bahan dengan dorang! AHAHA. Hari tu aku ada tengok handphone Hello Kitty aku rasa macam nak beli ke sebab cute sangat tapi rasa macam membazir je terus aku xjadi beli. Hikhik.

Siapa sini minat Hello Kitty jugak? Angkat tangan :P

18 comments :

Amanina said...

giler cool! airplane hello kitty.. takpenah tengok lagi ni, weee :D
comel2!

Reena Sidek said...

semuanya ada hello kitty.... :)

kura said...

peh. semuanya hallo kitty. gewamm titeww. hahha

aisyah humaira' said...

comelnya kapal terbang tu ! :)

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said...

adehhh sume hello kitty..
psstt kita curi nak? hahahaha juz kidding

kekasih kertas said...

warhhh3 kite pon suke jgak hello kitty.. cntek kan?

ary_lee said...

lorh...
eyfa ni minat giler dgn hello kitty ke?
Xpayah beli fon baru..
tampal je fon tuh ngan sticker Hello Kitty:P

ezy.fia said...

saye mmg obses ngn HK..
sejak dr zmn mude belia lg.. haha..
kalo blh nt nk beli rumah HK.. haha

•NADiERA SUNDARA• said...

ayyoookkk......bestnyaaaaaaaaaaaaaaaaa... :) teringin laaaa :) hikhikhik

shera said...

comelnya ! paling comel skali bas tu...huhu

Nana said...

laju2 klik cni tengok tittle hello kitty

maisarah lani said...

kite minat hello kitty sangat! :"D

Anonymous said...

alahai comel la HK ni.. -.-

Kyra said...

comelnyaaaaaaaaaaaaaaaaaa. kita tak suka sangat hello kitty tapi kita suka pada smthng yg colour pinkkk..heheh ^_^

J.Syazwana said...

tak minat tapi rasa macam nak beli downy hello kitty yang baru tuh. tapi tak jumpa lagi. huhuhu

Mr.Superman said...

mmg gile kitty ni..hahah.naik pun bole juling mata.

ct kektus said...

Agak2, ada tak lelaki naik kapal terbang tu. Aih, semua girlish. Hehee

^ FA NORIZAN ^ said...

terlambat.tapi, nak komen gak...asal comel sgt ek??? serius, sgt comel la hello kitty tuuu....

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com