Thursday, May 3

Coming up next Blackberry 10

Assalamualaikum.

Dengan persaingan yang semakin hangat antara peranti iOS dan juga Android, ia kelihatan RIM tidak ingin ketinggalan sama, dimana kini diperkatakan, RIM bakal mengumumkan peranti dengan sistem operasi BlackBerry 10 seawal bulan Ogos ini, sebelum memulakan jualannya pada bulan Oktober kelak.


Research In Motion yang diperkatakan mengalami pengurangan pengguna akhir-akhir ini dilihat seperti bakal memperkenalkan BlackBerry 10 dengan peranti mereka yang dikemaskini, serta membawakan pelbagai fungsi baru dan peningkatan daripada sedia ada melaluinya.

Selebihnya baca di http://amanz.my/


Amboi jenah! Takmau kalah. Blackberry 10 pulak ya? Aduh jenuh la bagi peminat gadget lepas satu, satu nak kena beli. Banyak nau pilihannya. HAHA.

Tapi Blackberry 10 ni macam smart aje kan? Its okay its okay. Aku tengah berusaha memujuk abang kesayangan aku untuk bagi aku handphone tester Yes Eclipse ni. Kalau dapat, yabedabeduuuuu~ Aku lah orang paling bertuah. HAHA


Phone Yes Eclipse ni pun belum keluar lagi if tak silap aku. Aish. Canggih betul zaman sekarang ni. Tak terkejar weh! Hewheww.

Sebelum korang close tab tu meh tolong aku click sini dulu ====>  Satu | Dua | Tiga

Thanks. KBAI~

5 comments :

mujagirl92 said...

malas nak tngk,, tapi,, tertgk gak,, uwaaaaa

Unknown said...

kompem mahal.. xmampu la nak beli

kura said...

yee. kompom mahal. pakai hp murah je dah laaaa :0

Azzah said...

lebih suka phone lama..tahan lasak dan x mudah ilang..phone canggih ni ramai duk usha..:)

Amanina said...

cantik gila bb 10 tu. tp konpem mahal, ;(

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com