Tuesday, May 1

Bulan May bulan tension.

Assalamualaikum.

Pejam celik pejam celik dah masuk bulan May hari ni. Sekejap betul masa berjalan. I mean masa tu berlalu. Masa tak ada kaki, mana boleh berjalan kan? HAHA.


Abaikan.

Bulan May adalah bulan tension bagi aku sebab bulan ni aku ada final exam untuk sem 4 ni, so alhamdulillah lah jadual exam tak ada yang satu hari dua paper. Semua paper satu hari satu sahaja. Gap antara paper pun boleh kira okay la.
Carry mark semua belum dapat lagi so, tak boleh nak target lagi macam sem lepas. Aku rasa sem ni terlampau cepat dan kelam kabut. Rasa macam tak teratur gila. Time dah nak final patut relex sikit ini tidak presentation bersepah-sepah kalau boleh semua subject nak kena present.

Sakit tahu tak? Grrr ~

Notes aku bersepah-sepah lagi tu belum kemas lagi. Nampak tak kebusy-an aku dekat situ? Hehe. By the way, wish me a big luck for final exam for this semester.

Aku hope sangat pointer aku tak jatuh. Amin~

4 comments :

Amanina said...

hehe, memang tension. sy exam mid year next week. huhu. anyway, goodluck for your final exam sis! :D

Marya Hana said...

sama2 lah menempuh may ini,
i ada 3 minggu berturut2 utk shooting #mati.

goodluck.

Anonymous said...

all the best utk exam ye :)

Nur Farah said...

gud luck3.. rindu kptm.. :))

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com