Saturday, May 19

Arghh! Sakitnya perut!

Assalamualaikum.

Aku ni sebenarnya jenis yang sangat susah nak sakit. Tak kisah la demam ke, sakit perut ke, pening kepala ke or penyakit-penyakit lain. Kecuali satu penyakit ni. Memang selalu hinggap dekat aku. Penyakit MALAS! Hahaha~

Okay aku gurau je. Actually dari semalam sampai lah ke jam and saat ni aku masih belum lelapkan mata dan masih belum menjamu selera. Semuanya gara-gara sakit perut yang datang tiba-tiba pada malam tadi.


Tidur pun tak boleh, makan apa ntah lagi? Aku rasa macam tak selera aje. Tp perut aku ni dah berbunyi-bunyi. Sekarang ni pulak dah pening kepala. Maybe sebab aku tak makan lagi kot?

Haaa. Amek satu pakej, sakit perut + pening kepala. Aduh! Aku tadi ada jaga kedai ayah aku then ada kakak sebelah tu kasi aku makan satu ubat, ntah ubat apa ntah. tapi rasa nya bukan main pelik lagi sampai aku nak termuntah-muntah. Sampai kakak-kakak tu usha aku dia tergelak-gelak tengok aku makan ubat. Damn!

Nasib xde abang-abang kacak, kalau tak jatuh saham aku tau~ Hikhik. Apa pun aku bersyukur sebab sekarang ni macam dah kureng sikit dah sakit perut tu. Harap-harap pulih dengan cepat sebab exam aku esuk lusa je ni. Takut ilmu xde mood nak masuk otak sebab aku sakit. hehehe.

KBAI~



5 comments :

kura said...

err. sengugugot lettewwww. ouuchi! hahha

emy|farid said...

mesti gastrik ni.....

Unknown said...

InsyaAllah eyfa .. semoga cepat sembuh :)

Unknown said...

kau sengugut kot.. kalau xpun gastrik.

farhan said...

bersyukur kalau allah bagi kita kesihatan..tapi jgn riak..kalau dah sakit nanti baru tau apa ertinya nilai sihat tu..mcm aku tiba2 jee dtg sakit gigi dan juga gatal2 kat kaki..masa sakit gigi tu baru tau nikmatnya bila sihat tu

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com