Friday, May 25

Drama Seindah Sakura Slot Akasia TV3

Assalamualaikum.

Sekarang ni aku layan cerita drama pukul 7.00 pm tu. Ala cerita yang Fasha Sandha dengan  Fahrin Ahmad tu berlakon. Hikhik. Cerita tu serius best gila kot walaupun memula aku macam terlepas beberapa episod tapi biasa la cerita melayu kan senang nak tangkap kalau tertinggal satu dua episod. Hehe.

Korang layan tak cerita ni? Aku suka dengan Fasha berlakon. Actually aku tak minat Fasha ni tapi aku suka tengok dia berlakon. Watak yang dia bawa kebanyakkan semua menjadi. Hehhe. Fahrin Ahmad? Aku suka sebab dia handsome aje. Hewheww (^3^)



By the way lagu dalam drama ni serius best sangat-sangat. Kalau sekali dengar kira tak puas la nak kena ulang sampai banyak-banyak kali sampai aku boring. HAHA. Aku memang macam ni suka dengar lagu baru sampai aku bosan :P



Sekarang ni dah cuti sem so, boleh layan hari-hari cerita Seindah Sakura ni. HAHA. Seronoknyewww! Ehemm~ Aku dah cuti sem ni nak ajak aku kuar tak? HAHA. Boring duduk rumah =D



14 comments :

Ayu Imani said...

seronoknya daa cuti meh jejalan kat johor nak eyfa??

~Cik Sweety~ said...

sweety mmg tak penah ketinggalan cite neyh..

Anonymous said...

suke jugak tengok cite ni :) best!

nur anis said...

baru layan cerita ni kat tonton tadi..semalam tak dapat tengok..

Unknown said...

betul, fiza pun tak minat jugak Fasha tapi fiza suka tengok dia berlakon.. fiza layan jugak cerita nih.. hewhew.. :D

Unknown said...

aku xsuke cite ni. xtau nape. haha kau dh cuti sem eh? xnak belanje aku ke?

Unknown said...

aku xsuke cite ni. xtau nape. haha kau dh cuti sem eh? xnak belanje aku ke?

Amanina said...

sy tgk jgak drama ni. ada la termiss bbrpa episod. haha, part lagu tu mmg sy suka. sedap suara mafa :)

Unknown said...

terjah blog ni..n follow

Hana said...

best ek.. download ja lah nnt.hehe

Unknown said...

uhuhuh sejak ada citer ni aish kene balik keje awl..takut miss lak..best kan lgu dlm citer ni..layann!

::CIK LYNN:: said...

sama...cik lynn pn xminat fasha tp jln cter dia mnarik...

StuntWomanWho :) said...

best lah jugak citer ni :) jarang tgk . haha

Anonymous said...

hahah syieda pun layan cerita ni. best kot. memang xminat fasha ni, tapi suke die berlakon. mata pasti berair dari mula tengok. dulu terlepas 1 2 episod. tapi syieda tengok dalam tonton.my part yang terlepas tu. heeee :) best!

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com