Friday, August 26

Dunia ni penuh dengan manusia yang kejam!!



Entry ini di tujukan khas kepada Makcik meroyan bawak kereta laju-laju!

Sekarang ni manusia makin lama makin tak ada akal. Otak memang ada. Akal tu tak ada. Ntah mana hilang tah akal tu eyfa pun tak tahu. Dah tahu kau lalu kawasan perumahan, der makcik kau bawak kereta tu slow-slow tak boleh? Kau nak laju-laju nak ke mana? Tercirit dalam seluar ke?

Kan kau dah terlanggar kucing aku! Tak cukup ke kucing aku ni kaki sebelah tak dah cacat? Kau lagi mau langgar kasi mati. Lu ada akal ke tak ada? Kalau kau bawak slow dah tentu kau boleh elak kucing aku tepi jalan tu.

Tinggal kenangan :(
Ni tidak, bawak macam "perempuan gila" dekat kawasan perumahan. Elok lah kucing aku yang kena langgar, buatnya kau langgar anak orang? Eeeee aiii makcik! Kau memang buat aku hilang sabar. Dah langgar lepas tu kau blah aje macam tak buat salah!

Kesian kucing aku xdapat raya sesama tahun ni! Semua kau punya pasal makcik kejam!!! Pembunuh!! Grrrrrrr!!
*****U Mobile On Net*****
*****Toyota Vios*****
*****PROTON INSPIRA*****
*****P1 4G EXCLUSIVE*****
*****CELCOM COLUMBO*****
*****DIGI IPHONE4*****

11 comments :

chae ra said...

tu lah..patut langgar je pemandu tu balik..

AzatLazat said...

time tu depan mata ke jadi?
kesian kucing tu
dulu pernah nampak lori nak terbalik sebab nak elak kucing punya pasal
bawak bersabar ye
:)

aten qylah said...

adehhh kesiannye kucingg eyfa.rumah aten ade banyak kucing.nakkk ? hihi

aten qylah said...

adehhh kesiannye kucingg eyfa.rumah aten ade banyak kucing.nakkk ? hihi

sergeant keroro said...

kesian kat kucing tu, huhu T__T

ArulchelseA said...

pempuan gila bawak keta mcm tu ek.. kih kih kih..

Ina Nadia said...

kejam.tak suka orang langgar kucing and bunuh kucing.T_T

Dalin said...

owh... sorry for your lost.. sedih bila insan yang kita sayang dah takde.. walaupun dia binatang.. walaupun takde akal.. diorang ni mampu sayang manusia n makhluk lain lebih dari makhluk yang ada akal..

jgn cedey2 tau.. biar Allah balas apa yg dia buat.. What comes around.. goes around..

siti kektus said...

alolo. ciannya kucing tu.



kucing kite pon hilang sekor ni. tak tau dia p mana. sedih2.

kura said...

Alalala. cian diew..

Tea Dno said...

alorh. sian kucing tu. biar makcik tu dapat balasannya. hmm.

 
\\ALL RIGHT RESERVED. Copyright@ HAK MILIK AFIFAH ALIAS//
Full Designed by eyfaaliasstory.blogspot.com